نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام | اخبار سیاسی

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌ شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: خداوند متعال در آیه ۲۳ سوره احزاب فرموده است: «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى حبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» و شهید سید حسن نصرالله مصداق « وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ » بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری افزود: شهید سید حسن نصرالله، تشنه و بی‌قرار شهادت بود و او به وصل خود رسید. آن‌چه که مهم است این است که این راه پر رهرور بماند که می‌ماند و قطره‌قطره خون شهید می‌جوشد تا ریشه رژیم فاسد صهیونیست را نابود کند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه از جمله کلمات قصار و ارزشمند امام خمینی (ره) این بود که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، تصریح کرد: در آن زمان پیرِ روشن ضمیر، رهبر اندیشه و فکر انقلابی وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان می‌دیدند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهان خطرناک است. در ژن این جنایت‌کاران سفاک، آدم‌کشی و کودک‌کشی است. تاریخ حدود ۷۰ ساله این رژیم سیاه از جنایات این‌‌چنینی پر است و هیچ راهی جز نابودی این رژیم فاسد نیست.

خاتمی عنوان کرد: نه‌تنها مسلمانان بلکه آزادگان جهان را برای قطع این غده سرطانی فرامی‌خوانم. جنایات رژیم صهیونیستی در منظر جهانیان و از دوربین‌های دولت‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی از کشورهای عربی صادر می‌شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری با بیان اینکه اگر کشورهای عربی ذره‌ای غیرت دین و ارزش‌ها را داشتند، رابطه خود را این رژیم خون‌‌خوار قطع می‌کردند، اظهار کرد: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مقاومت لبنان، یمن، عراق به‌فضل خداوند در صحنه هستند و موشک‌باران تل‌آویو و حیفا آنان را به روز سیاه و نابودی خواهد کشاند و آن‌چه‌ مهم است ثبات، مقاومت و ایستادگی است.

انتهای خبر/م


نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام

منبع:آرمـان
? نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام