میوه شب عید به میزان کافی ذخیره‌ شده است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان جمعه ۲۷ اسفند پس از بازدید از سردخانه‌های محل ذخیره‌سازی میوه عید نوروز در جنوب استان گفت: «میوه به اندازه‌ی نیاز ذخیره شده است و مردم خرید میوه را به تدریج و بر حسب نیاز انجام دهند». علی زینی‌وند با بیان این‌که احتمال روند کاهشی قیمت میوه تا […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان جمعه ۲۷ اسفند پس از بازدید از سردخانه‌های محل ذخیره‌سازی میوه عید نوروز در جنوب استان گفت: «میوه به اندازه‌ی نیاز ذخیره شده است و مردم خرید میوه را به تدریج و بر حسب نیاز انجام دهند».

علی زینی‌وند با بیان این‌که احتمال روند کاهشی قیمت میوه تا پایان زمان توزیع میوه تنظیم بازار در ایام عید وجود دارد، افزود: «قیمت هر کیلو پرتقال در شمال استان کرمان ۱۳ هزار تومان و در جنوب ۱۱ هزار تومان تعیین شده است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، وی با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت میوه شب عید را مشخص کرده و با متخلفان و عرضه‌ی میوه برخلاف قیمت‌های تعیین‌شده برخورد می‌شود اظهار کرد: «قیمت‌ میوه تنظیم بازار ایام عید توسط کمیته تنظیم بازار استان به ریاست استاندار مشخص می‌شود لذا همه‌ی دستگاه‌ها ملزم به تبعیت از این قانون هستند».

زینی‌وند ادامه داد: «هرگونه تخطی از این موضوع خلاف قانون است و برخورد قانونی می‌شود».

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری‌ها برای میوه شب عید باید زیر قیمت کف بازار باشد، قیمت هر کیلو پرتقال را در شمال استان ۱۳ هزار تومان و در جنوب کرمان ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

استاندار کرمان همچنین قیمت سیب درختی را به ازای هر کیلو در جنوب کرمان ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و از برخورد قانونی با گران‌فروشان میوه تنظیم بازار ایام عید خبر داد.

وی با بیان اینکه مردم نگران کمبود میوه تنظیم بازار عید نباشند، گفت: «میوه مورد نیاز مردم به اندازه‌ی کافی در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده لذا مردم نگران این موضوع نباشند».

زینی‌وند اظهار کرد: «تمهیدات لازم برای توزیع سراسری میوه در تمامی نقاط استان توسط سازمان تعاون روستایی برنامه‌ریزی و از امروز اجرایی شده است».

وی افزود: «شبکه توزیع به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا ساکنان روستاها نیز از میوه‌ی عرضه شده برای شب عید بهره‌مند شوند». /پ




میوه شب عید به میزان کافی ذخیره‌ شده است

منبع: خبر کرمان
?
میوه شب عید به میزان کافی ذخیره‌ شده است

: اخبار استان کرمان – اقتصادی