میزهای ریاست جایگاه امتحان الهی است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی  و محرومیت زدایی سپاه گفت: میزهای ریاست جایگاه امتحان الهی است. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» ضیاء‌الدین حزنی صبح امروز در آئین توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان جنوب استان کرمان و با محوریت شهرستان کهنوج اظهار کرد: ایستادگی در برابر زورگو و حمایت از محرومان دو اصل […]



معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی  و محرومیت زدایی سپاه گفت: میزهای ریاست جایگاه امتحان الهی است.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» ضیاء‌الدین حزنی صبح امروز در آئین توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان جنوب استان کرمان و با محوریت شهرستان کهنوج اظهار کرد: ایستادگی در برابر زورگو و حمایت از محرومان دو اصل مهم است.

وی گفت: کسانی که پشت میزهای ریاست هستند حواسش باشد که از کارهایی که خداوند متعال دوست دارد، خدمت به مردم است که همین میز امتحان ماست.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در آئین مواسات و همدلی شهرستان کهنوج گفت: بعد از شهادت حاج‌قاسم و شهید رئیسی عزیز همه متوجه شدیم که خدمت به مردم رضایت خدا را به دنبال دارد.

وی افزود: شهید احمد کاظمی بعد از فتح خرمشهر همه فرماندهان ارتش و سپاه خدمت حضرت امام راحل رسیدند و عملکرد خود را گزارش دادند و معمار کبیر انقلاب فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حزنی تصریح کرد: زمانی که در قرارگاه خاتم خدمت می ‌کردم به محضر حضرت آیت‌الله بهجت رسیدم و ایشان فرمود «به مردم باید منفعت برسانید،  مردم باید از منصب و مسئولیت شما نفع ببرند،  این در ذهن شما باید باشد،  هر کاری که در کشور می‌شود، بررسی کنید ببینید کار درست هست یا نیست ببینید برای چه کسانی مفید است اگر به حال محرومین مفید بود آنی انجام دهید»

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: ما ملت خیلی بزرگی داریم، یک قسمت از ملت بزرگ در شهرستان‌های جنوبی هستند
وی ادامه داد: کسانی که پشت میزهای ریاست هستند حواسش باشد که از کارهایی که خداوند متعال دوست دارد خدمت به مردم است و همین میز امتحان ماست.

وی تصریح کرد:  ما تا کنون ۷ هزار و  ۳۹۵ سری جهیزیه توزیع کرده‌ایم که ۵ هزار و ۱۰۰ سری به‌همت کمیته امداد انجام شده است ما باید جلو طلاق را بگیریم و با راه‌اندازی ازدواج آسان میسر می‌شود، ما وقتی با کمیته امداد همراه هستیم و این کار مورد رضایت امام است، کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از افتخارات امام راحل است که  کارش را به‌خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه کولرهای گازی برای مردم جنوب استان کرمان نیز توسط سپاه پاسداران با کمک کمیته امداد خمینی(ره) تهیه شده است، ادامه داد: تمام نیازهای کولرگازی در جنوب استان کرمان را برطرف می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ۴ هزار نفر در لیست دریافت کولر گازی در جنوب استان کرمان داریم،  خواستار تعمیر رایگان کولرهای کهنه و تحویل آن به مالکان شد.

حزنی با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست مورد سفارش مقام معظم هبری است، افزود: یک‌ هزار و ۵۰۰  زن بدسرپرست و بی‌سرپرست در جنوب استان کرمان داریم که باید چرخ خیاطی و یا سایر لوازم مورد نیاز برای ایجاد اشتغال در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

وی تصریح کرد: نباید انتظار داشته باشیم، فردی از خارج کشور برای رفع مشکل بیکاری ما بیاید،  بلکه خودمان باید این مشکل را رفع کنیم، زیرا هیچ فردی از جاهای دیگر برای برطرف‌کردن مشکل ما نمی‌آید.

حزنی با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته‌ایم رضایت مردم را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: جای گلایه از بعضی‌ها نیست که هماهنگ هستند یا نیستند،  بلکه باید سرمان را پایین بیاوریم و کارمان را انجام دهیم.

انتهای خبر/پ


میزهای ریاست جایگاه امتحان الهی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? میزهای ریاست جایگاه امتحان الهی است