میزان مشارکت مردم کرمان در انتخابات اعلام شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان صبح امروز، ۱۶ تیرماه در جمع خبرنگاران با تبریک به ملت ایران به دلیل خلق حماسه‌ای دیگر، پیروز اصلی این دوره از انتخابات را مردم دانست و گفت: باید از ملت ایران و مردم استان کرمان که حضور دشمن‌ کور کن در […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان صبح امروز، ۱۶ تیرماه در جمع خبرنگاران با تبریک به ملت ایران به دلیل خلق حماسه‌ای دیگر، پیروز اصلی این دوره از انتخابات را مردم دانست و گفت: باید از ملت ایران و مردم استان کرمان که حضور دشمن‌ کور کن در پای صندوق‌های رأی داشتند قدردانی کنیم. 

وی افزود: مشارکت کرمان در این دوره نسبت به مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رشد خوبی داشتیم و با ۹ درصد افزایش، ۵۵ درصد مشارکت شکل گرفت که مشارکت قابل قبولی است. جمع آرای استان کرمان یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۲ رأی است که از این تعداد یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۴۰ هزار رأی صحیح و ۲۳ هزار و ۲۵۲ رأی باطله بوده است.

جلالی با بیان اینکه در استان کرمان سعید جلیلی ۷۷۳ هزار و ۵۹۱ رأی (۶۱.۷۵ درصد) و مسعود پزشکیان ۴۷۹ هزار و ۲۴۹ رأی (۳۸.۲۵ درصد) را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: این دوره از انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد و از تمام نیروهای نظامی، انتظامی، فراجا، سپاه، بسیج، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان از حمله سایبری به سیستم‌های استانداری کرمان در ساعات ابتدایی انتخابات خبر داد و اظهار کرد: دو سیستم آلوده در فرمانداری بردسیر بوده و سبب این حمله شده که هدف از آن دسترسی به اکانت اصلی سامانه  جامع انتخابات استانداری بود اما با هوشمندی تیم فنی و با ابتکاری که برای استقرار یک تیم سایبری در استانداری داشتیم این موضوع نیز خنثی شد.

جلالی با اشاره به برگزاری سه انتخابات مهم و بدون حاشیه طی سه ماه در کرمان و بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه مردم ایران و از این به بعد فضای همدلی و همراهی است، گفت: در حوزه اجرا هیچ حاشیه‌ای نداشتیم. در ارتباط با سلامت انتخابات نیز ۱۷ پرونده مربوط به خرید و فروش آرا در سراسر استان شکل گرفت.

انتهای پیام


میزان مشارکت مردم کرمان در انتخابات اعلام شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? میزان مشارکت مردم کرمان در انتخابات اعلام شد