میدان کوثر شهر کرمان ساماندهی می‌شود | خبر کرمان

کرمان_شهردار کرمان با اشاره به اهمیت و ضرورت رفع گره‌های ترافیکی معابر پرتردد کرمان از ساماندهی میدان کوثر این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، محسن تویسرکانی، ظهر پنجشنبه با اشاره به لزوم ساماندهی میدان کوثر برای رفع گره‌های ترافیکیِ این میدان گفت: با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح شهدای […]



کرمان_شهردار کرمان با اشاره به اهمیت و ضرورت رفع گره‌های ترافیکی معابر پرتردد کرمان از ساماندهی میدان کوثر این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، محسن تویسرکانی، ظهر پنجشنبه با اشاره به لزوم ساماندهی میدان کوثر برای رفع گره‌های ترافیکیِ این میدان گفت: با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح شهدای خلبان، تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ضرورت دارد میدان کوثر نیز بر اساس طرح تفصیلی، در اسرع وقت ساماندهی شود.

وی افزود: ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک معابر شهری را یکی از اولویت‌های شهرداری کرمان می‌باشد.

وی با اشاره به انجام مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان گفت: پس از آمارگیری و استخراج مشکلات ترافیکی شهر کرمان، مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان درجهت برنامه‌ریزی مناسب برای بهبود حمل‌ونقل درون‌شهری، در حال انجام است که بر همین اساس ساماندهی میدان کوثر نیز انجام خواهد شد.

کد خبر ۶۲۴۵۷۱۵


میدان کوثر شهر کرمان ساماندهی می‌شود

منبع: مــهر
? میدان کوثر شهر کرمان ساماندهی می‌شود