میانگین ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی در استان کرمان ۹۳ درصد است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه میانگین ابلاغ الکترونیک در استان ۹۳ درصد است، گفت: ابلاغ الکترونیک از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان با […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه میانگین ابلاغ الکترونیک در استان ۹۳ درصد است، گفت: ابلاغ الکترونیک از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان با بیان  اینکه بررسی عملکرد هشت ماهه دادگستری کل استان کرمان انجام و مقرر شده است که تلاش مضاعفی در شهرستان‌ها و مرکز استان به منظور سامان‌بخشی به وضعیت عملکرد دستگاه قضایی انجام شود، اظهار داشت: میانگین ابلاغ الکترونیک در استان کرمان ۹۳ درصد است و ابلاغ الکترونیک از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری هفت هزار و ۹۱۶ جلسه دادرسی الکترونیک در استان، گفت: نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در استان کرمان افزایش داشته و از این رو اقدامات انجام شده در این حوزه جای تقدیر دارد و این میزان تا پایان سال جاری باید به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر نظارت ویژه بر نرخ رسیدگی به پرونده‌ها نیز تاکید کرد و ادامه داد: ابلاغ الکترونیک و نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌های بخش باید مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته و استفاده از ظرفیت دادرسی‌های الکترونیک و ارتباط الکترونیک با زندان‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه‌های ویژه برای نظارت بر اتقان احکام، گفت: باید آسیب‌شناسی شود تا میزان اتقان آرا افزایش یافته و دلایل نقض آرا نیز احصا شود؛ دقت هر چه بیشتر در پرونده‌ها نیز مورد تاکید است و مقامات قضایی باید نسبت به رسیدگی به درخواست‌های مردمی حساسیت داشته باشند.

حمیدی به تدوین بولتن بازدیدهای قضایی از شهرستان‌های استان نیز اشاره و بیان کرد: در این سفرها ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جلسات متعددی با مسئولان شهرستانی، قضات، اعضای شوراهای حل اختلاف و غیره انجام و ضمن بازدید از شعب قضایی، مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ استان نیز مورد بازدید و رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۵۱۱/




میانگین ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی در استان کرمان ۹۳ درصد است

منبع: تسنــیم
? میانگین ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی در استان کرمان ۹۳ درصد است