موکب رودباره‌ها راهی کربلا شد | اخبار استان کرمان

موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شهرستان رودبار جنوب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی عازم کربلا شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای خدمت‌رسانی به زائران راهی کربلای‌ معلی شد.   کاروان رودبار جنوب با ۱۱ کامیون حاوی کمک‌‌های مردمی و امکانات تجهیز برای راه‌اندازی موکب راهی کشور […]



موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شهرستان رودبار جنوب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی عازم کربلا شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای خدمت‌رسانی به زائران راهی کربلای‌ معلی شد.

 
کاروان رودبار جنوب با ۱۱ کامیون حاوی کمک‌‌های مردمی و امکانات تجهیز برای راه‌اندازی موکب راهی کشور عراق شد.
 
موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شهرستان رودبار جنوب قرار است از ۲۵ مردادماه به مدت ۱۰ روز به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در شهر کربلا خدمات ارائه کند.
 
شایان ذکر است در این موکب علاوه بر اسکان زائر، روزانه ۲هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین زائران توزیع می‌شود.
 
 مسئول موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب در آئین اعزام این کاروان گفت: خادمان و نیرو‌های افتخاری و متخصصان مورد نیاز این موکب کاروان خدمت‌رسان را همراهی می‌کنند.
 
مراد سنجری خاطرنشان کرد: اقلام اهدایی مردم، خیران و اصناف این شهرستان، را موادی هم‌چون برنج، آرد، روغن، گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، چای و انواع دم‌نوش، نوشابه، آب معدنی، موادشوینده، نمک، ادویه‌جات و دیگر مواد غذایی و وسایل ضروری برای پذیرایی از زائران اربعین عنوان کرد.
 
سنجری از امام‌جمعه رودبار جنوب، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب در سپاه، مسؤولان اتاق اصناف و خیران این شهرستان جهت همکاری و همراهی با این موکب قدردانی کرد.
 
منبع:رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر


موکب رودباره‌ها راهی کربلا شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? موکب رودباره‌ها راهی کربلا شد