موردی از ابتلا به تب دنگی در استان کرمان گزارش نشده است

کرمان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به تب دنگی و یا وجود پشه آئدس در استان کرمان گزارش نشده است. به گزارش نذیر کرمان، مهدی احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه چهارمین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با تهدیدات پشه آئدس در کرمان، اظهار کرد: کمیته مبارزه با بیماری […]



کرمان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به تب دنگی و یا وجود پشه آئدس در استان کرمان گزارش نشده است.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه چهارمین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با تهدیدات پشه آئدس در کرمان، اظهار کرد: کمیته مبارزه با بیماری تب دنگی و پشه آئدس در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شده است.

وی افزود: همکاران ما تمام توان خود را برای مقابله با این تهدید به کار گرفته‌اند.

احمدی نژاد گفت: در جلسات هفتگی وضعیت بیماری و وجود پشه آئدس در سطح استان و کشور رصد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: همچنین نتایج این کمیته در ستاد استانی که در استانداری کرمان برگزار می‌شود، منتقل و تصمیمات کلان در سطح استان گرفته خواهد شد.

احمدی نژاد تصریح کرد: طبق گزارش‌ها در جلسات مطرح شده، در استان کرمان مورد خاصی نبوده و هنوز پشه آئدس مشاهده نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: موارد مشکوکی در استان کرمان وجود داشت که پس از بررسی مشخص شد پشه آئدس نبوده است.

احمدی نژاد بیان کرد: چنانچه مردم موارد مشکوکی از وجود پشه آئدس را مشاهده کردند، به شبکه‌های بهداشت اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: مردم حتماً گزارش مکان‌هایی که محل دپوی لاستیک‌های فرسوده و کهنه در فضای باز است را بدهند تا بر اساس موازین بهداشتی ایمن‌سازی شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و آخرین اطلاعات و اخبار را از سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یا کانال اخبار حوزه سلامت به آدرسhttp: / /eitaa.com / salamatekerman دریافت کنند.

کد خبر ۶۱۷۳۴۱۴


موردی از ابتلا به تب دنگی در استان کرمان گزارش نشده است

منبع: مــهر
? موردی از ابتلا به تب دنگی در استان کرمان گزارش نشده است