مورایس در سپاهان می ماند/ کار سختی در آسیا داریم

به گزارش نذیر کرمان از اصفهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در همایش ورزشی‌نویسان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم مورایس با ما قرارداد دارد و انشالله به کار خود در سپاهان ادامه می‌دهد. کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله تیم را تقویت کنیم، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و هواداران نگران […]



به گزارش نذیر کرمان از اصفهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در همایش ورزشی‌نویسان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم مورایس با ما قرارداد دارد و انشالله به کار خود در سپاهان ادامه می‌دهد. کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله تیم را تقویت کنیم، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و هواداران نگران نباشند.

 

 

وی افزود: تیم فوتبال توانست قهرمان جام حذفی شود و شادی و دلخوشی را برای مردم اصفهان به ارمغان آورد البته کار سختی بود.

 

وی ادامه داد: تلاش زیادی انجام شد تا بازی از قزوین به تهران منتقل شود و نمایندگان مجلس و مسؤولان اصفهان پشت سپاهان قرار گرفتند، بازی با VAR انجام شد که موضوع مهمی بود که انجام شد.

 

آذربایجانی تصریح کرد: باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است، این باشگاه با مسائل زیادی همراه شده بود و تیم فوتبال دچار بحران بود، باشگاه سپاهان عشق مردم اصفهان است؛ همیشه نتایج را دنبال می‌کردم و نگران بودم و احساس می‌کردم که با یک برد چقدر مردم خوشحال می‌شوند و سرمایه اجتماعی اصفهان است.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان این‌که نوشتن، قلم و رسانه موضوع مهمی است، گفت: رسانه ۳ نقش مهم دارد؛ نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل آرا و نظریات سبب بالا بردن سطح آگاهی و تحلیل جامعه می‌شود؛ جامعه‌ای موفق است که در بالاترین سطح تحلیل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر نوشتار پرمغز‌تر باشد، آگاهی مردم بیشتر می‌شود، امیدآفرینی بسیار مهم است و جامعه بیشتر از هرچیزی به امید نیاز دارد، سهم رسانه خیلی زیاد است.

 

وی در ارتباط با وضعیت رامین رضائیان و شهریار مغانلو گفت: این بازیکن هنوز از تیم جدا نشده‌اند، البته مغانلو پیشنهاد خارجی دارد.هواداران نگران نباشند. ما طبق لیست سرمربی و کادر در حال بررسی هستیم.

آذربایجانی همچنین بیان داشت: مهم است که فصل را به خوبی شروع کنیم، باید نام نیک برای خودمان و حال خوب برای مردم به جا بگذاریم؛ همه نگران نقل و انتقالات هستند و باید تیم خوبی را آماده کنیم، شهر ما مظلوم است و برخی مواقع به دلخوشی مردم اصفهان خدشه وارد می‌شود؛ امیدوارم مردم پشت سپاهان باشند تا بتوانیم دلخوشی را برای آن‌ها فراهم کنیم، اگر دل مردم خوش باشد، نتیجه آن در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود.

انتهای پیام 


مورایس در سپاهان می ماند/ کار سختی در آسیا داریم

منبع: بــرنا
? مورایس در سپاهان می ماند/ کار سختی در آسیا داریم