مهم ترین بخش جنگ ترکیبی دشمن، حمله به فکر و روحیه افراد است

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به طراحی های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن در مجموع این نقشه ها، به مهم ترین بخش جنگ ترکیبی پرداخته و حساس ترین و مهم ترین جای جنگ علیه ما، حمله به ذهن، فکر و روحیه افراد است. حجت […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به طراحی های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن در مجموع این نقشه ها، به مهم ترین بخش جنگ ترکیبی پرداخته و حساس ترین و مهم ترین جای جنگ علیه ما، حمله به ذهن، فکر و روحیه افراد است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۲۳ آبان ماه در نشست فصلی “ایران قوی ۲” ویژه فرمانداران استان کرمان اظهار کرد: در شرایط کنونی، ما در یک جنگ چندضلعی هستیم و حوادث دو ماه اخیر بروز و ظهور بخشی از این جنگ علیه جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به طراحی های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن در مجموع این نقشه ها، به مهم ترین بخش جنگ ترکیبی پرداخته و حساس ترین و مهم ترین جای جنگ علیه ما، حمله به ذهن، فکر و روحیه افراد است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: دشمن جنگ سخت علیه ما را تجربه کرده و تجربه متفاوتی داشته و خیلی نتیجه ای در جنگ، ترور و کودتا علیه ایران به دست نیاورده و به این نتیجه رسیده که به سراغ جنگ نرم برود و در دو ماه گذشته بخشی از این طراحی در جنگ نرم را دیدیم که هجمه اصلی جنگ نرم متوجه فکرها و ذهن هاست.

وی با اشاره به اینکه امام علی علیه السلام فرمودند” فکرها، قلب ها را مدیریت می کنند”، گفت: باید مراقب باشیم که دشمن با چه مکانیزیمی به میدان می آید.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: در واقعه کربلا مواردی اتفاق توسط مسلمان نماها افتاد که برخلاف قوانین همه جنگ هاست و عمق کینه نسبت به امام حسین علیه السلام به دلیل همین مدیریت فکرها بر دل و حرکات فیزیکی و بیرونی اتفاق افتاد و خلاصه نقشه های طراحی شده علیه جمهوری اسلامی نیز همین است و دشمن دنبال این است ذهن و فکر مردم را با خودش همراه کند که خوشختانه شکست خوردند و اعلام کردند بخش زیادی از مردم با ما همراهی نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دشمن فکر می کرد در حوادث اخیر اکثر مردم با آنها همراه می شوند. اما اینگونه نبود؛ هرچند این ختم ماجرا نیست و به هر دلیلی دشمنی ادامه دارد و جنگ جدی است زیرا ماهیت و ذات انقلاب ما با ماهیت استکبار هیچ وقت سازش پیدا نخواهد کرد و همیشه این درگیری هست.

انتهای پیام




مهم ترین بخش جنگ ترکیبی دشمن، حمله به فکر و روحیه افراد است

منبع: ایـسنا
? مهم ترین بخش جنگ ترکیبی دشمن، حمله به فکر و روحیه افراد است