مهم‌ترین پیام عید فطر وحدت است

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان مهم‌ترین پیام عید سعید فطر را وحدت دانست و گفت: پیام روز عید به ما این است که در کنار هم باشیم و وحدت را حفظ کنیم زیرا در ابتدا همه مردم یکی بودند و آرام آرام رنگ‌ها، زبان‌ها، اختلاف نظرها، اختلاف قومیت‌ها و … باعث جدایی شد. حجت‌الاسلام حسن […]

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان مهم‌ترین پیام عید سعید فطر را وحدت دانست و گفت: پیام روز عید به ما این است که در کنار هم باشیم و وحدت را حفظ کنیم زیرا در ابتدا همه مردم یکی بودند و آرام آرام رنگ‌ها، زبان‌ها، اختلاف نظرها، اختلاف قومیت‌ها و … باعث جدایی شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار شد با اشاره سخنان امام سجاد (ع) بیان کرد: خداوند اعمال کم را هم می‌پذیرد، نعمت‌ها را تغییر نمی‌دهد بلکه انسان خودش نعمات را تغییر می‌دهد.
وی ضمن تشکر از رئیس جمهور برای انتخاب استاندار جدید کرمان و تبریک به وی افزود: از استاندار پیشین کرمان تشکر می‌کنم که خدمات زیادی برای مردم آسیب‌پذیر به خصوص در مناطق سیل‌زده انجام داد. 
امام جمعه کرمان مهم‌ترین پیام عید سعید فطر را وحدت دانست و گفت: پیام روز عید به ما این است که در کنار هم باشیم و وحدت را حفظ کنیم زیرا در ابتدا همه مردم یکی بودند و آرام آرام رنگ‌ها، زبان‌ها، اختلاف نظرها، اختلاف قومیت‌ها و … باعث جدایی شد.
وی عنوان کرد: همه همت اسلام عزیز از آغاز تاکنون بر این بوده است که پیوند دوستی میان انسان‌ها را حفظ کند که مهم‌ترین این پیوندها پیوند معنوی است که سبب قرارگیری سلمان از فارس‌ها در کنار پیامبر اکرم (ص) می‌شود.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اسلام عرب و فارس و ترک و لر و ترکمن و … نمی‌شناسد و طبق گفته نبی مکرم اسلام مسلمانان مانند دو دستی هستند که به همدیگر کمک می‌کنند و اختلافات قومی، مذهبی و … نباید میان آن‌ها تفرقه افکند.
وی تأکید کرد: دشمنان میخواهند اختلاف‌افکنی کنند و هرروز هم بستری برای این فراهم می‌کنند اما شیعه و سنی بدانند باید در کنار هم در خدمت دین و دیانت بوده و دشمن را مغلوب کنند.
امام جمعه کرمان اضافه کرد: پیام عید سعید فطر وحدت اسلامی و اخوت اسلامی‌ است که امیدواریم خداوند کمک کند این وحدت را محکم و استور حفظ کنیم.

انتهای پیام




مهم‌ترین پیام عید فطر وحدت است

منبع: ایـسنا
? مهم‌ترین پیام عید فطر وحدت است