مهار آتش‌سوزی یک انبار مواد‌غذایی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در بلوار قدس خبر داد و گفت: با وجود شعله‌های گسترده آتش، آتش‌نشانان از گسترش بیش‌تر آن به اطراف و واحدهای تجاری هم‌جوار جلوگیری کردند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی […]



مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در بلوار قدس خبر داد و گفت: با وجود شعله‌های گسترده آتش، آتش‌نشانان از گسترش بیش‌تر آن به اطراف و واحدهای تجاری هم‌جوار جلوگیری کردند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کرمان ابراهیم بابایی امروز پنجم شهریورماه درباره جزئیات آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در کرمان اظهارکرد: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و پخش موادغذایی واقع در بلوار قدس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات تخصصی نجات و اطفاء حریق به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات تخصصی، فرماندهی و مسئولان ایستگاه‌ها به محل اعزام شدند، گفـت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حریق گسترده در یک ساختمان رخ‌داده که محل نگه‌داری مواد غذایی و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن بوده است .

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که اشتعال مواد موجود در انبار باعث ایجاد شعله‌های سهمگین شده بود، گفت: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفاء حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند.

بابایی با بیان اینکه آتش‌نشانان با کنترل آتش از سرایت و پیش‌روی آتش جلوگیری نمودند، تأکید کرد: این آتش‌سوزی که با حضور ٢٠ آتش‌نشان اطفاء شد، هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته است. 

وی همچنین از عملیات نجات و پیشگیری آتش‌نشانان در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در شب گذشته خبر داد و افزود: در پی اعلام این حادثه یک دستگاه خودرو نجات و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد. 

بابایی بیان کرد: آتش‌نشانان با اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی و ایمن‌سازی محل حادثه، از حادثه ثانویه جلوگیری کردند و مصدومان این حادثه که سه نفر مرد میان‌سال بودند، تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای خبر/ پسند


مهار آتش‌سوزی یک انبار مواد‌غذایی در کرمان

منبع:آرمـان
? مهار آتش‌سوزی یک انبار مواد‌غذایی در کرمان