مهار آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در بلوار قدس خبر داد و گفت: با وجود شعله‌های گسترده آتش، آتش نشانان از گسترش بیشتر آن به اطراف و واحدهای تجاری همجوار جلوگیری نمودند.  ابراهیم بابایی امروز پنجم شهریور ماه درباره جزئیات آتش‌سوزی یک انبار و […]


نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در بلوار قدس خبر داد و گفت: با وجود شعله‌های گسترده آتش، آتش نشانان از گسترش بیشتر آن به اطراف و واحدهای تجاری همجوار جلوگیری نمودند.

 ابراهیم بابایی امروز پنجم شهریور ماه درباره جزئیات آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش مواد غذایی در کرمان اظهارکرد: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و پخش مواد غذایی واقع در بلوار قدس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات تخصصی نجات و اطفاء حریق  به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات تخصصی، فرماندهی و مسئولان ایستگاه‌ها به محل اعزام شدند، گفـت: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حریق گسترده در یک ساختمان رخ داده که محل نگهداری مواد غذایی و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن بوده است .

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که اشتعال مواد موجود در انبار باعث ایجاد شعله‌های سهمگین شده بود، گفت: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفاء حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند.

بابایی با بیان اینکه آتش نشانان با کنترل آتش از سرایت و پیشروی آتش جلوگیری نمودند،  تأکید کرد این آتش سوزی که با حضور ٢٠ آتش نشان اطفاء شد، هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته است. 

وی همچنین از عملیات نجات و پیشگیری آتش نشانان در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در شب گذشته خبر داد و افزود: در پی اعلام این حادثه یک دستگاه خودرو نجات و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد. 

بابایی بیان کرد: آتش نشانان با اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی و ایمن سازی محل حادثه، از حادثه ثانویه جلوگیری نمودند و مصدومان این حادثه که سه نفر مرد میانسال بودند، تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام


مهار آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در کرمان

منبع: ایـسنا
? مهار آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در کرمان