مهار آتش‌سوزی گسترده لوله گاز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از برخورد یک بیل مکانیکی با لوله ، خبر داد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ابراهیم بابایی، افزود: بامداد امروز، ١٣ خردادماه، در پی تماس شهروندان با سامانه «۱۲۵» مبنی بر وقوع […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از برخورد یک بیل مکانیکی با لوله ، خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ابراهیم بابایی، افزود: بامداد امروز، ١٣ خردادماه، در پی تماس شهروندان با سامانه «۱۲۵» مبنی بر وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در خیابان «میرزا کوچک‌خان»، گروه‌های اطفای حریق و امداد‌ونجات از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی علت این آتش‌سوزی را برخورد یک بیل مکانیکی با لوله گاز شهری در حین حفاری و نشت شدید گاز، اعلام و خاطرنشان کرد: این حادثه به یک دستگاه کامیون، خسارت زیادی وارد کرد و می‌توانست یک باب نمایشگاه اتومبیل نزدیک به محل حادثه را دچار آتش‌سوزی شدید کند که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

بابایی ادامه داد: با حضور عوامل اتفاقات شرکت گاز، جریان گاز شهری در این محل قطع شد و آتش‌نشانان نیز، با ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، اقدام به کنترل حریق سهمگین ناشی از نشت گاز کردند.

وی در پایان به سازمان‌ها و نهادهای حفار توصیه کرد: در صورت حفاری در شهر با شهرداری کرمان به عنوان متولی امور زیربنایی شهر هماهنگی‌های لازم انجام دهند تا از این نوع حوادث و حوادث احتمالی دیگر، پیش‌گیری شود.


مهار آتش‌سوزی گسترده لوله گاز

منبع:یـزدان کـرمان
? مهار آتش‌سوزی گسترده لوله گاز