مهارت آموزی کلید موفقیت‌های دانش آموزان است

کرمان – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهارت آموزی کلید موفقیت‌های فردای دانش آموزان امروز است. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی در این دیدار با بیان اینکه زندگی در دنیای تکنولوژی و دیجیتال و تکامل هر روزه آن، نیاز به یادگیری برنامه نویسی و کسب توانایی در این حوزه را بسیار […]

کرمان – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهارت آموزی کلید موفقیت‌های فردای دانش آموزان امروز است.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی در این دیدار با بیان اینکه زندگی در دنیای تکنولوژی و دیجیتال و تکامل هر روزه آن، نیاز به یادگیری برنامه نویسی و کسب توانایی در این حوزه را بسیار مهم‌تر از هر زمان دیگری کرده است افزود: مهارت آموزی کلید موفقیت‌های فردای دانش آموزان امروز است که باید در کنار تحصیل علم در مدارس به آن توجه شود.

رضایی بر برگزاری دوره‌های کاربردی ویژه هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل بیش از ۷۰ هزار هنر جو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: هدایت دانش آموزان دوره متوسطه دوم به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان به بیش ۴۳ درصد رسیده است.

رضایی با اشاره شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، جهش تولید» گفت: در راستای تحقق اهداف شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان در روز معلم ۱۴۰۲ توجه به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و تقویت این مدارس در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش استان قرار دارد.

وی افزود: در راستای تحقق این مهم در سال ۱۴۰۱ تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان خریداری و توزیع شده است.

کد خبر ۵۸۰۴۹۷۰




مهارت آموزی کلید موفقیت‌های دانش آموزان است

منبع: مــهر
? مهارت آموزی کلید موفقیت‌های دانش آموزان است