مهارت آموزی در دانشگاه‌های کرمان باید در دستور کار قرار گیرد | خبر کرمان

کرمان_ معاون اقتصادی استاندار کرمان خواستار توجه دانشگاه‌های به مهارت آموزی دانشجویان شد. به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از دانشجویان نخبه کرمان اظهار داشت: باید اقدام لازم در خصوص آموزش مهارت در کنار علم به دانشجویان انجام شود تا بتوانیم در بازار کار از وجود دانشجویان استفاده بهتر […]



کرمان_ معاون اقتصادی استاندار کرمان خواستار توجه دانشگاه‌های به مهارت آموزی دانشجویان شد.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از دانشجویان نخبه کرمان اظهار داشت: باید اقدام لازم در خصوص آموزش مهارت در کنار علم به دانشجویان انجام شود تا بتوانیم در بازار کار از وجود دانشجویان استفاده بهتر انجام دهیم.

وی افزود: حمایت از دانشجویان نخبه در راستای اعتلای علم و دانش در دستور کار قرار دارد و جامعه نخبگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

حسن زاده، در خصوص مهارت آموزشی در دانشگاه‌ها گفت: یکی از مشکلات موجود عدم وجود مهارت در رشته‌های مرتبط در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی است که باید با توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و همکاری متقابل دانشگاه‌ها این مشکل رفع شود.

وی از تأسیس مراکز فنی حرفه‌ای در شهرهایی خبر داد که تا کنون از وجود این مراکز محروم بوده‌اند و گفت: وجود نیروی کار ماهر می‌تواند در بازار کار گره گشا باشد.

کد خبر ۶۲۶۴۱۵۳


مهارت آموزی در دانشگاه‌های کرمان باید در دستور کار قرار گیرد

منبع: مــهر
? مهارت آموزی در دانشگاه‌های کرمان باید در دستور کار قرار گیرد