منطق اسلام، منطق زور و اکراه نیست | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: منطق اسلام، منطق مهربانی، نجابت و اخلاق است و منطق زور و اکراه نیست. حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی صبح امروز ۱۰ شهریورماه در آیین گرامیداشت هفته دولت با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) اظهار کرد: […]



نذیر کرمان/کرمان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: منطق اسلام، منطق مهربانی، نجابت و اخلاق است و منطق زور و اکراه نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی صبح امروز ۱۰ شهریورماه در آیین گرامیداشت هفته دولت با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) اظهار کرد: اساس حکمرانی در اسلام بر مبنای اخلاق است.

به گفته وی، منطق اسلام، منطق مهربانی، نجابت و اخلاق است و منطق زور و اکراه نیست. ضمن اینکه قاطعیت نباید فدای اخلاق شود و برعکس.

به اعتقاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جامعه پیشرفته، جامعه‌ای است که بر مبنای تقوا و اخلاق پیش برود و از کفر، حاشیه‌سازی و طغیان اجتناب می‌کند.

به اعتقاد وی، بزرگترین معجزه پیامبر اسلام صلی‌الله علیه وآله، اخلاق ایشان است.

به گفته عارفی، دولتی موفق‌تر بود که اخلاق محورتر بوده و دولت اخلاقی نباید به دنبال حاشیه‌ها باشد و بیشتر توجه خود را به خدمت‌رسانی به مردم معطوف کند که دولت آیت‌الله رئیسی اینگونه بود.

انتهای پیام


منطق اسلام، منطق زور و اکراه نیست

منبع: ایـسنا
? منطق اسلام، منطق زور و اکراه نیست