مناسب سازی محور‌های اصلی منطقه ۱۴ تهران با صرف ۳۳ هزار تن آسفالت

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون با صرف بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت، مناسب سازی و روکش آسفالت مکانیزه در بسیاری از محورهای چون بزرگراه محلاتی، بلوار ابوذر، مخبر جنوبی، خاوران، میدان سعیدی انجام شد. به گزارش نذیر کرمان، امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به اینکه آسفالت معابر، […]


شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون با صرف بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت، مناسب سازی و روکش آسفالت مکانیزه در بسیاری از محورهای چون بزرگراه محلاتی، بلوار ابوذر، مخبر جنوبی، خاوران، میدان سعیدی انجام شد.

به گزارش نذیر کرمان، امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به اینکه آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر و..از جمله اقداماتی است که در طرح الگوی خدمت اجرا می‌شود تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان فراهم شود، اظهارکرد: در این راستا از ابتدای سال تاکنون با صرف بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت، مناسب سازی و روکش آسفالت مکانیزه در بسیاری از محورهای چون بزرگراه محلاتی، بلوار ابوذر، مخبر جنوبی، خاوران، میدان سعیدی و محورهای عبوری از دل محلات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات علاوه بر روکش مکانیزه به صورت لکه‌گیری و روکش دستی در نقاط مختلف منطقه اجرا شده است، یادآور شد: این فرآیند در محورهایی چون ده حقی، شاه آبادی و شرق به غرب بزرگراه محلاتی نیز آغاز شده و در حال اجراست.

شهرابی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور اجرای طرح‌های الگوی خدمت، نهضت آسفالت و توسعه محله‌ای، عملیات روکش آسفالت مکانیزه و دستی در سایر خیابان‌ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته با جدیت و دقت تیم‌های عملیاتی استمرار دارد.

 انتهای پیام/ 


مناسب سازی محور‌های اصلی منطقه ۱۴ تهران با صرف ۳۳ هزار تن آسفالت

منبع: بــرنا
? مناسب سازی محور‌های اصلی منطقه ۱۴ تهران با صرف ۳۳ هزار تن آسفالت