منابع حاصل از سرمایه‌گذاری معادن باید در کرمان هزینه شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به برداشت بی‌رویه از منابع آب در استان کرمان و همچنین تکیه بر معادن،گفت:«معادن تا چند سال آینده تمام می‌شوند. ضمن این‌که یکی از مشکلات استان،مهاجرت نیروی متخصص است که ما را دچار مشکل خواهد کرد». سیدمهدی طبیب‌زاده اضافه کرد:«سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به برداشت بی‌رویه از منابع آب در استان کرمان و همچنین تکیه بر معادن،گفت:«معادن تا چند سال آینده تمام می‌شوند. ضمن اینکه یکی از مشکلات استان،مهاجرت نیروی متخصص است که ما را دچار مشکل خواهد کرد».

سیدمهدی طبیب‌زاده اضافه کرد:«سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی استان کرمان وضعیت خوبی دارد و شاخص سرمایه‌گذاری در استان را بالا برده که این مزایا و معایبی دارد».

وی ادامه داد:«مزایای سرمایه‌گذاری در معادن،اشتغال و تولید ثروت است و تخریب محیط زیست،خروج ارزش افزوده و ثروت از استان از معایب تمرکز بر معادن است،ضمن اینکه تعادل اشتغال استان را به لحاظ پرداخت حقوق به هم زده‌اند».

رئیس اتاق کرمان تاکید کرد:«باید راهکار این باشد که منابع حاصل از اقتصاد این حوزه در درون استان هزینه شود و استاندار نیز بر این موضوع تاکید دارد».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور اعضای انجمن حمایت از توسعه استان کرمان برگزار شد،اظهار کرد:«اعضای انجمن سابقۀ طولانی اجرایی در استان و کشور دارند».

طبیب‌زاده گفت:«علیرغم اینکه نمود ظاهری در کشور این است که کرمان استان توسعه‌یافته‌ای است اما در همۀ شاخص‌های توسعۀ پایدار دچار مشکل است».

وی بیان کرد:«در اتاق بازرگانی دنبال راهکار هستیم که چه کنیم استان از مواهب خود برخوردار شود». /پ




منابع حاصل از سرمایه‌گذاری معادن باید در کرمان هزینه شود

منبع:خبر کرمان
?

منابع حاصل از سرمایه‌گذاری معادن باید در کرمان هزینه شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی