ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس | اخبار استان کرمان

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به توقیف یک اتوبوس، گفت: از ابتدای امسال این هفتمین اتوبوس است که به دلیل به خطر انداختن جان مسافران، راهی پارکینگ می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی رضایی در خصوص ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس گفت: مأموران تیم کنترل […]



رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به توقیف یک اتوبوس، گفت: از ابتدای امسال این هفتمین اتوبوس است که به دلیل به خطر انداختن جان مسافران، راهی پارکینگ می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی رضایی در خصوص ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس گفت: مأموران تیم کنترل نامحسوس پلیس‌راه، هنگام کنترل ناوگان مسافربری، یک دستگاه اتوبوس را به علت داشتن سرعت غیرمجاز ۱۲۹ کیلومتر متوقف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.
 
وی با اشاره در پیش‌رو بودن ایام اربعین حسینی از حضور شبانه‌روزی تیم‌های کنترل نامحسوس پلیس‌راه در تمامی محور‌های استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه از رانندگان ناوگان مسافربری می‌خواهیم که  هیچ‌گاه اتوبوس خود را حتی در مسیر‌های کوتاه به شاگردان و افراد فاقد صلاحیت نسپارند و با سرعت غیرمجاز و سبقت‌های خطرناک، زندگی و جان هم‌وطنان را به خطر نیاندازند.
 
رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت دستگاه اتوبوس به علت انجام تخلفات حادثه‌ساز، طی عملیات‌های پلیس‌راه توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند. 
 
وی تصریح کرد:  پیشگیری از حرکات خطرساز وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی با جدیت بسیار بیش‌تری انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای خبر/ کارگرزاده 


ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس