ممانعت از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی ظلم به اسلام است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر کسی مانع ترویج مکتب حاج قاسم شود به اسلام ظلم کرده؛ بنابراین رسالت خطیری بر عهده ماست. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی به‌منظور بررسی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر کسی مانع ترویج مکتب حاج قاسم شود به اسلام ظلم کرده؛ بنابراین رسالت خطیری بر عهده ماست.

ممانعت از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی ظلم به اسلام است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی به‌منظور بررسی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در خلق آثار علمی، پژوهشی و نیز آماده‌سازی شرایط برای حضور و اسکان شرکت‌کنندگان اردوی راهیان مکتب حاج قاسم در این دانشگاه حضور یافته و معرفی شهید سلیمانی به‌عنوان الگوی عملی برای جهان اسلام اظهار کرد: اگر کسی مانع ترویج مکتب حاج قاسم شود به اسلام ظلم کرده؛ بنابراین در زمینه ترویج این مکتب تنها مأموریت نداریم؛ بلکه رسالت خطیری بر عهده ماست و این رسالت اقدام مبتنی بر عشق است.

وی افزود: با اردوی راهیان مکتب، مکتب حاج قاسم را تبلیغ می‌کنیم، بر سرمزار شهید احساسات شرکت‌کنندگان تحریک می‌شود، در بیت الزهرا با روایت آشنا می‌شوند و در موزه دفاع مقدس به این باور می‌رسند که شخصیت حاج قاسم دست یافتنی است، این اردوها گذشته را به حال پیوند می‌زند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به علیرضا منظری توکلی به‌عنوان رئیس کمیته علمی پژوهشی ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد: این کمیته یکی از مهم‌ترین کمیته‌هاست و فعالیت آن بسیار خطیر و مهم است و با مدیریت شما اقدامات علمی و پژوهشی بسیار خوبی صورت گرفته که باید مراقبت شود تا مکتب این شهید والامقام به سمت خاطره نرود؛ زیرا در این صورت موجب تحریف می‌شود؛ بنابراین باید با توجه به محتوای تولیدات سعی شود تا محتواهای تولیدی مستحکم، متقن و علمی باشند.

معروفی با تمجید از امکانات پایگاه واکسیناسیون شهید سلیمانی آن را جزء بهترین و مجهزترین پایگاه‌های واکسیناسیون کرمان معرفی کرد و گفت: حرکت جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در ایجاد ۶ پایگاه مستقل و هفت پایگاه مشترک برای واکسیناسیون مردم دیار شهید سلیمانی قابل ستایش است.

وی در بازدید از استراحتگاه ۲۰۰ تختخوابی خواهران واقع در بوستان مفاخر و استراحتگاه برادران که جنب مجموعه ورزشی دانشگاه فراهم شده، عنوان کرد: فراهم شدن این امکانات در این مکان‌ها محیطی مفرح و جذاب را برای اسکان زائران مکتب حاج قاسم فراهم می‌کند؛ بنابراین امیدواریم با برچیده شدن ویروس کرونا از آذرماه و آغاز هفته بسیج، اردوهای مکتب حاج قاسم آغاز شود و دانشگاه بتواند به‌عنوان محیطی مهم برای خدمت به این زائران معرفی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: با مدیریت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، اقدامات بسیار خوبی در زمینه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته که ازجمله آنها می‌توان از نامگذاری این دانشگاه به‌نام مقدس شهید سلیمانی، برنامه علمی مقاومت و تدوین و ارائه نزدیک به ۲ هزار عنوان موضوع رساله ارشد و دکتری برای پژوهش در زمینه مکتب آن شهید بزرگوار و نیز ایجاد مرکز تحقیقات حاج قاسم سلیمانی نام برد.

معروفی با تشریح محتوای نماز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر شهید سلیمانی توضیح داد: امام مسلمین به مؤمنان و مسلمین جهان برای ادامه مسیر جهاد، ایثار و شهادت جهت داد. اگر درون رزم قوی باشیم برون رزم نیز قوی خواهیم شد؛ چراکه استحکام درونی فرد موجب استحکام بیرونی می‌شود همان‌گونه که شهید سلیمانی فقط از خدا می‌ترسید و از غیر او واهمه‌ای نداشت و رمز عزتمندی وی نیز همین بود. روزی جهاد، عبارت از جهاد نظامی بود؛ اما امروز ابعاد جدیدی دارد، جهاد سلامت مردم، جهاد علمی، جهاد فرهنگی ازجمله جلوه‌های جهاد است و جهاد سیاسی در انتخابات جلوه‌گر شد که مردم در این جبهه سربلند شدند.

علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پیرامون مکتب حاج قاسم ارائه کرد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

[ad_1]

[ad_2]

منبع:آنـــا
? ممانعت از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی ظلم به اسلام است