ملت ایران خونخواه شهید هنیه است

به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهر یاسوج با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: حیاتی که خداوند از انسان می‌خواهد حیات انسانی است این حیات به واسطه انجام احکام و معنویات محقق می‌شود .   آیت الله حسینی گفت: […]



به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهر یاسوج با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: حیاتی که خداوند از انسان می‌خواهد حیات انسانی است این حیات به واسطه انجام احکام و معنویات محقق می‌شود .

 

آیت الله حسینی گفت: شیاطین انسان را در مسیر گمراهی قرار می‌دهد گاهی با شنیدن یک سخنرانی یا خواندن یک صفحه از قرآن و نهج‌البلاغه می‌تواند نجات بخش حیات انسان باشد.

 

امام‌جمعه یاسوج گفت: یکشنبه سالروز صدور فرمان مشروعیت است این فرمان و تشکیل مجلس برکات زیادی برای کشور داشت در ابتدا ۱۵۶ نماینده در مجلس بودند که ۶۰ نماینده متعلق به تهران بود.

 

وی افزود: سه‌شنبه سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما است در این حمله بیش از‌۱۶۰هزار انسان کشته و مجروح شدند این در حالی است که آمریکا که مدعی حقوق بشر است و این روزها در غزه و فلسطین حقوق بشر امریکایی را می‌بینیم که چه فجایعی در حال رخ دادن است اسرائیل جنایت می‌کند و امریکا حمایت.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز خبرنگاز گفت: چهارشنبه هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار است این روز را تبریک می‌گوییم از تلاش و زحمات خبرنگاران تشکر می‌کنم و خبرنگاران مصلحت و صداقت در بیان را نیز باید مدنظر داشته باشند .

 

وی با اشاره به شهادت شهید هنیه گفت: شهادت اسماعیل هنیه برای جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا دردناک بود و دو هدف پشت این ترور قرار داشت یکی شخص شهید هنیه بود چرا که سال‌های سال در سرزمین قدس با این رژیم مبارزه کرد و این رژیم به دنبال حذف رهبران جبهه مقاومت است .

 

آیت الله حسینی اضافه کرد: هدف دوم اسرائیل هدف قرار دادن امنیت حمهوری اسلامی است که مهمان شما را شهید کردیم این جنایت بزرگ پاسخ کوبنده و درخور خواهد داشت و هر بار اسرائیل و آمریکا غلطی کردند در موقع مناسب ضربات سنگینی دریافت کردند همان گونه که رهبر فرمودند، چون ایشان مهمان ما بود خونخواه شهید هنیه خواهیم بود و دشمن را سخت مجازات خواهیم کرد.

 

انتهای پیام 


ملت ایران خونخواه شهید هنیه است

منبع: بــرنا
? ملت ایران خونخواه شهید هنیه است