مقاومت لبنان با از دست دادن فرمانده خود فرو نمی پاشد | خبر کرمان

جوپار_امام جمعه شهر جوپار گفت: سربازان اسلام در لبنان نشان دادند از دست دادن فرمانده باعث فروپاشی مقاومت لبنان نخواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسین صافی زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر جوپار با اشاره به واقعه ٢۴ مهر گفت: سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست دژخیمان […]



جوپار_امام جمعه شهر جوپار گفت: سربازان اسلام در لبنان نشان دادند از دست دادن فرمانده باعث فروپاشی مقاومت لبنان نخواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسین صافی زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر جوپار با اشاره به واقعه ٢۴ مهر گفت: سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست دژخیمان رژیم ستمشاهی و چهل و ششمین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج محمد باقدرت جوپاری از شهدای اهل جوپار را گرامی می‌داریم.

وی با تبریک روز تربیت بدنی و ورزش گفت: تلاش در مسیر ترویج ورزش در شرایط فعلی جامعه یک عبادت بزرگ و یک اقدام مقدس است برای همه کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند آرزوی توفیق روز افزون دارم.

وی همچنین با بیان اینکه روزهای ۲۴ تا ۳۰ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان است افزود: تربیت یکی از مهمترین شئون خداوند متعال است و مربیان مدارس بدانند که کار آنها کار خداست و همه بدانیم که برای تربیت فرزندان اولیا و مربیان مدارس دو ضلع تربیت هستند برای کامل شدن مثل تربیت باید مسجد در ضلع سوم قرار گیرند.

صافی زاده، با بیان اینکه صهیونیست‌ها فکر کردند با شهادت سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان مقاومت لبنان این مقاومت را به شکست کشانده اند افزود: آنها در نتیجه این حماقت حمله زمینی به لبنان را شروع کردند، اما سربازان اسلام در مقاومت لبنان با مقاومت مثال زدنی در مقابل نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی از طرفی و آتش باری سنگین بر مناطق تحت کنترل این رژیم از طرف دیگر کابوسی برای اشغالگران شدند و نشان دادند از دست دادن فرمانده باعث فروپاشی مقاومت لبنان نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس حکم و فرموده ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

امام جمعه جوپار، ادامه داد: همه ما باید در حد توان خودمان به یاری مردم لبنان بشتابیم که حداقل کار کمک مالی به این مردم مظلوم است، به همین مناسبت هزینه‌ای که امروز در نمازجمعه جمع آوری می‌شود صرف کمک به مردم لبنان خواهد شد.

کد خبر ۶۲۵۳۵۴۲


مقاومت لبنان با از دست دادن فرمانده خود فرو نمی پاشد

منبع: مــهر
? مقاومت لبنان با از دست دادن فرمانده خود فرو نمی پاشد