مقاومت از اصول مکتب امام خمینی(ره) بود

امام‌جمعه شهرستان کوهبنان گفت: دنیای بیدار در برابر ستم و ظلم با تداوم راهبری امام خامنه‌ای همان تحولی است که امام وعده داده‌ بود. حسن ایزدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان گفت: شرایط کنونی دنیای بیدار در برابر ستم و ظلم آمریکا و صهیونیسم و حمایت آرمان فلسطین، حاصل از […]



امام‌جمعه شهرستان کوهبنان گفت: دنیای بیدار در برابر ستم و ظلم با تداوم راهبری امام خامنه‌ای همان تحولی است که امام وعده داده‌ بود.

حسن ایزدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان گفت: شرایط کنونی دنیای بیدار در برابر ستم و ظلم آمریکا و صهیونیسم و حمایت آرمان فلسطین، حاصل از نهضت امام‌خمینی(ره) و تداوم راهبری امام خامنه‌ای و همان تحولی است که امام وعده داده بود.

امام‌جمعه کوهبنان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد تاثیر دامنه انقلاب اسلامی در کشورهای متعددی هستیم، تشکیل حکومت در ایران باعث بیداری، امید و اعتماد به نفس مسلمانان کشورهایی از جمله مصر، لیبی، تونس، پاکستان، یمن و بحرین شد و در واقع این انقلاب برای آن‌ها توانایی اسلام را در رهبری مردم سرکوب شده، جهت مقابله با رژیم‌های فاسد و تحت سلطه آمریکا و اسراییل آشکار نمود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و علما و مراجع بزرگوار تقلید در سراسر دنیا و همکاری سپاهیان قدس حمایت از مبارزه جبهه‌های آزادی خواه، مقاومت و گرایش‌های سیاسی از پیش موجود را، قوت دوباره‌ای بخشید و خیزش اسلامی را با ایجاد روحیه وحدت و مقابله جهانی با استکبار و جبهه باطل را تشدید کرده‌است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) انقلاب ایران را به عنوان مقدمه و زمینه‌ساز حکومت جهانی اسلامی می‌دانستند و از مهمترین دستاوردهای اسلامی قیام را «ایجاد ارتباط هرچه بیشتر بین شیعه و سنی و تشکل آنها به عنوان یک نیروی واحد و قدرتمند جهانی در برابر قدرت‌ها» می‌دانست و دشمن‌شناسی و استکبار‌ستیزی از مهمترین مفاهیم سیاسی در اندیشه امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی اظهار کرد: طبیعی است که اندیشه این رهبران دینی، آرام آرام در جوامع غربی به‌ویژه بعد از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، نفوذ می‌کند که خود نمایان‌گر صدور انقلاب اسلامی به جهانیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی در پایان خاطر نشان کرد: تقابل حاکمیت و مردم و همچنین نداشتن توجیه برای حاکمیت‌هایی که در حال کشتار هستند؛ توجیه کافی وجود ندارد و بنابراین مستکبرین فشار وارد می‌کنند تا ملت‌های بیدار شده را از مسیر خودشان منحرف کنند اما همه راه‌ها به غرب منتهی نمی‌شود و امروز شاهد بیداری ملل غربی و آمریکایی هستیم که نباید تفکرات و خدمات شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کرد.

انتهای پیام/س


مقاومت از اصول مکتب امام خمینی(ره) بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مقاومت از اصول مکتب امام خمینی(ره) بود