معدن آسمینون منوجان باید با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود

فرماندار شهرستان منوجان گفت: معدن آسمینون منوجان باید به‌سرعت و با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان منوجان؛ صبح امروز مدیران شرکت پارت گوال که معدن آسمینون منوجان به آن واگذار شده است، با جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان در محل […]

فرماندار شهرستان منوجان گفت: معدن آسمینون منوجان باید به‌سرعت و با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان منوجان؛ صبح امروز مدیران شرکت پارت گوال که معدن آسمینون منوجان به آن واگذار شده است، با جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان در محل دفتر وی پیرامون بازگشایی مجدد معدن دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه فرماندار و مدیران شرکت پارت گوال به بحث و تبادل نظر پرداختند و سراجی فرماندار شهرستان منوجان بر لزوم همدلی مدیران و کارگران معدن تأکید کرد.

جمشید سراجی گفت: چون مدیر قبلی این معدن با تلاش نماینده مجلس، دولت و مسئولان و با همدلی و همراهی کارگران خلع ید شده بود و به شرکت جدید واگذار شده، باید در خدمت مردم و برای مردم باشد. 

فرماندار شهرستان منوجان افزود: این معدن باید به‌سرعت و دوباره با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود.

مدیران این شرکت خاطر نشان کردند: این معدن بزودی با نیروهای قبلی آغاز به کار خواهند کرد و کارگران هیچ‌گونه نگرانی در این‌باره نداشته باشند. 

لازم به ذکر است؛ فعالیت معدن آسمینون منوجان از چندی پیش به دلیل برخی مشکلات و خلع ید مدیر قبلی متوقف و هم اکنون به شرکت پارت گوال واگذار و به‌زودی با نیروی کار (کارگران) قبلی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای خبر/محمدی




معدن آسمینون منوجان باید با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود

منبع:آرمـان
? معدن آسمینون منوجان باید با تمام ظرفیت نیروی کار فعال شود