معاون وزیر راه و شهرسازی: دولت در ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار فرودگاه در استان کرمان بدون اعتبارات دولتی ساخته شده و دولت در بحث ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور صبح امروز در دیدار با فداکار استاندار […]

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار فرودگاه در استان کرمان بدون اعتبارات دولتی ساخته شده و دولت در بحث ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور صبح امروز در دیدار با فداکار استاندار کرمان، با بیان اینکه پنج فرودگاه در استان کرمان و دو سایت کمک ناوبری داریم، اظهار داشت: به جز در کرمان، چهار فرودگاه دیگر شهرستان‌های استان با ۹۰ درصد پول مردم همان شهرستان و شرکت‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد ابنیه ساخته شده در فرودگاه رفسنجان توسط شرکت مس، شرکت پسته رفسنجان و مسئولان شهرستان کمک کرده‌اند، گفت: دولت در بحث ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است.

مدیرعامل فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه ساخت اکثر فرودگاه‌های کشور ۱۰۰ درصد با اعتبارات ملی بوده است، افزود: فرودگاه‌های استان کرمان به جز فرودگاه کرمان از اعتبارات ملی مبلغی دریافت نکرده‌اند.

اربعین حسینی؛ برنامه‌ریزی برای انجام ۱۰۰۰ پرواز به ۲ فرودگاه عراق/ اعمال محدودیت در فروش بلیت پروازها
زائران اربعین قبل از مراجعه به فرودگاه بلیط پرواز تهیه کنند
باند فرودگاه مشهد هیچ مشکلی ندارد/ اجرای ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه توسعه‌ای در فرودگاه‌های کشور

وی با اشاره به اینکه تنها چند سال قبل ۵ میلیارد تومان برای باند جیرفت گرفته شده بیان کرد: کار روکش باند فرودگاه بم بعد از ۳۰ سال تا سه ماه آینده انجام می‌شود و برای باند سیرجان ۲۰۰ میلیارد تومان گذاشته شده و به زودی کار انجام می‌شود.

سیدی با بیان اینکه در زمان کار روی باند این فرودگاه‌ها، پروازها را به فرودگاه‌های کرمان و رفسنجان سوق می‌دهیم، ادامه داد: برای فرودگاه کرمان نیز برنامه‌های خوبی داریم تا با منابع شرکت فرودگاه‌ها و استانی، کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/۵۱۱/




معاون وزیر راه و شهرسازی: دولت در ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است

منبع: تسنــیم
? معاون وزیر راه و شهرسازی: دولت در ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است