معاون وزیر آموزش و پرورش به شهدای کرمان ادای احترام کرد

کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدای این شهر از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. به گزارش نذیر کرمان، صادق ستاری فر صبح سه شنبه در اولین برنامه از سفر خود به استان کرمان، با حضور در گلزار […]



کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدای این شهر از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، صادق ستاری فر صبح سه شنبه در اولین برنامه از سفر خود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد.

وی بعد از قرائت فاتحه، با عطرافشانی و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

ستاری فر جهت شرکت در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان، کلنگ زنی سالن ورزشی شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و افتتاح سالن تندرستی آموزش و پرورش ناحیه دو به کرمان سفر کرده است.

همچنین شرکت در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان از دیگر برنامه‌های صادق ستاری فر در سفر به استان کرمان است.

کد خبر ۶۱۲۰۹۶۴


معاون وزیر آموزش و پرورش به شهدای کرمان ادای احترام کرد

منبع: مــهر
? معاون وزیر آموزش و پرورش به شهدای کرمان ادای احترام کرد