معاون حقوقی قوه قضائیه: روزانه هزاران پرونده به محاکم قضایی وارد می‌شود

گروه استان‌ها ـ معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه رسالت و وظایف دستگاه قضایی در قانون مشخص بوده و روزانه به قانون نیاز داریم، گفت: روزانه هزاران پرونده به قوه قضائیه وارد می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در نشست هم‌اندیشی با […]

گروه استان‌ها ـ معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه رسالت و وظایف دستگاه قضایی در قانون مشخص بوده و روزانه به قانون نیاز داریم، گفت: روزانه هزاران پرونده به قوه قضائیه وارد می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در نشست هم‌اندیشی با وکلا و کارشناسان رسمی استان کرمان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در مسیر شعار مبارزه با استکبار گام بر می‌دارد اظهار داشت: نمونه بارز این استکبارستیزی، اقدام اخیر پاسداران سپاه در خلیج فارس بود که سیلی دیگری بر استکبار جهانی زد.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ برای تحقق عدالت تلاش‌های زیادی انجام شده و جامعه برای ایستادن روی پای خود نیاز به عدالت دارد، افزود: هر زمان که خدشه‌ای به مصالح جامعه وارد شود، پای دستگاه قضا به موضوع باز می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه رسالت و وظایف دستگاه قضایی در قانون مشخص بوده و روزانه به قانون نیاز داریم عنوان کرد: روزانه هزاران پرونده به قوه قضائیه وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق عدالت نظارت گسترده و مستمر دستگاه قضایی بر امور مختلف انجام می‌شود افزود: قوانین بسیار خوبی از سوی معاونت حقوقی قوه قضاییه به تصویب رسیده با این وجود هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

معاون حقوقی قوه قضائیه: لایحه جامع وکالت در حال تهیه است
معاون حقوقی قوه قضائیه: آمار بیکاری ۵۰ درصدی شایسته شهر غنی و نفتی مسجدسلیمان نیست
معاون حقوقی و پارلمانی قوه قضائیه: ۳ هزار هکتار زمین به بیت‌المال برگشت

قدرتی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز نقش وکلا و کارشناسان در تحقق عدالت برکسی پوشیده نیست گفت: حدود ۳۴ هزار وکیل در کشور داریم که دستگاه قضا همواره از خدمات این وکلا و کارشناسان در مسیر اجرای عدالت بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کار در حوزه کارشناسی و وکالت کار تخصصی است و در این مسیر وکلا و کارشناسان به دستگاه قضایی کمک می‌کنند که جان، مال، ناموس و آبروی مردم حفظ شود افزود: نظارت بر این حوزه از وظایف معاونت حقوقی قوه قضاییه بوده با این وجود دستگاه قضایی برای جامعه وکالت استقلال قائل شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




معاون حقوقی قوه قضائیه: روزانه هزاران پرونده به محاکم قضایی وارد می‌شود

منبع:تسنــیم
? معاون حقوقی قوه قضائیه: روزانه هزاران پرونده به محاکم قضایی وارد می‌شود