مطالبه‌گری حق خبرنگاران فداکاری فرهنگی است | اخبار استان کرمان

معاونت روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی تأکید کرد: می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از معاونت روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان؛ به‌مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز […]



معاونت روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی تأکید کرد: می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از معاونت روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان؛ به‌مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به این شرح است.

اَلسَّلامُ عَلَيْكِ يا أُمَّ الْمَصائِبِ يا زَيْنَب کبری سلام‌الله‌علیها اعظم الله اجورنا بمصابنابالحسین علیه‌السلام و جعلنا و ایاکم من الطالبین بثاره مع ولیه الامام المهدی من آل محمد علیه‌السلام

تقارن ایام اسارت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب سلا‌م‌الله‌علیها و روشنگری آن حضرت از وقایع و اهداف قیام عاشورا با ۱۷ مرداد و روز خبرنگار؛ بهانه‌ای برای بازخوانی رسالت اصحاب رسانه است؛ روز گران‌سنگی که نهضت حسینی به رسالت زینبی گره خورد تا خبرنگار در گذر تاریخ، بانوی پیام‌رسان کربلا را الگوی جهاد تبیین قرار دهد.

ادامه این رسالت سنگین، این حماسه عظیمی که با پیروزی و امیدآفرینی شما اصحاب رسانه آمیخته است؛ تجلی قدرت ایمان و هدف و ترجمان منشور علمدار انقلاب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است‌ که ان‌شاءالله با پیشرفت ایران قوی، تمدن نوین اسلامی محقق شود.

اکنون در هنگامه محرم و مرداد، مقدس‌ترین عامل سوگند در کتاب آسمانی به بهترین شکل در مکتب حسینی به مظهر درخشش تبدیل شده تا حکایت‌گر زندگی تابناک ره‌پویانی شود که همواره با قلم میثاقی جاودانه بسته‌اند و این از درس‌های مهم عاشورا و روشن‌ترین آموزه عمل به تکلیف دینی است و به‌راستی که در عبور از بستر تاریخ، سیل انقلاب پشت کوه فتنه جا می‌ماند اگر رسالت زینبی صورت نمی‌گرفت.

و به‌راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر اکرم (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»؛ از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم لذا با بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، خدمات و مجاهدت‌های خبرنگاران فرهیخته و ارزشمند دیار سردار سپهبد پاسدار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را ارج می‌نهیم و برای‌تان دوام توفیقات آرزو می‌کنیم.

انتهای خبر/م


مطالبه‌گری حق خبرنگاران فداکاری فرهنگی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مطالبه‌گری حق خبرنگاران فداکاری فرهنگی است