مطالبات گندم کاران استان کرمان تا آخر هفته پرداخت می شود

کرمان- استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندم کاران استان کرمان پرداخت شده و تلاش براین است بقیه مطالبات آنها تا پایان هفته پرداخت شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: تاکنون در استان کرمان میزان ۲۲۷ هزار تن […]



کرمان- استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندم کاران استان کرمان پرداخت شده و تلاش براین است بقیه مطالبات آنها تا پایان هفته پرداخت شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: تاکنون در استان کرمان میزان ۲۲۷ هزار تن گندم خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، افزود: تلاش می‌کنیم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

فداکار سپس با تاکید بر اینکه برای ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری کمک می‌کنیم، گفت: با تجمیع نقشه‌های شهرهای جدید موافق هستیم.

استاندار کرمان از طولانی بودن ساز و کارها در دستگاه‌های دولتی انتقاد کرد.

وی در این نشست به برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی (علیه السلام) در کرمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسات متعددی برگزار و کمیته‌بندی‌ها انجام شده است.

فداکار در پایان گفت: استان کرمان آمادگی کامل جهت برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی (علیه السلام) را دارد.

کد خبر ۶۱۳۷۱۱۰


مطالبات گندم کاران استان کرمان تا آخر هفته پرداخت می شود

منبع: مــهر
? مطالبات گندم کاران استان کرمان تا آخر هفته پرداخت می شود