مصرف گاز و برق به‌شدت افزایش یافته است

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت برق کشور گفت:«اکنون شبکه سراسری برق در وضعیت پایدار است اما میزان مصرف گاز و برق به‌شدت افزایش یافته است». مصطفی رجبی مشهدی افزود:«با توجه به ورود سامانۀ جدید سرما و ادامۀ بارش برف و باران و کاهش دما در کل کشور،امکان یخ‌زدگی راه‌ها و احتمال اختلال در سوخت‌رسانی […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت برق کشور گفت:«اکنون شبکه سراسری برق در وضعیت پایدار است اما میزان مصرف گاز و برق به‌شدت افزایش یافته است».

مصطفی رجبی مشهدی افزود:«با توجه به ورود سامانۀ جدید سرما و ادامۀ بارش برف و باران و کاهش دما در کل کشور،امکان یخ‌زدگی راه‌ها و احتمال اختلال در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها وجود دارد و لزوم صرفه‌جویی ۱۰درصدی در مصرف گاز و برق در کشور ضروری است».

به گزارش فت فتو به نقل از تسنیم،وی ۱۰ بهمن‌ماه در ادامۀ این اظهارات گفت:««با توجه به اطلاعیۀ سازمان هواشناسی که از ورود سامانۀ بارشی سنگین برف و باران به کشور خبر داده،از هموطنان درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق به پایداری شبکه برق کشور کمک کنند».

وی بیان کرد:«با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق،از هموطنان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ساده از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد و حذف مصارف غیرضرور،انرژی کمتری مصرف کنند تا از این شرایط عبور کنیم». / الف




مصرف گاز و برق به‌شدت افزایش یافته است

منبع:خبر کرمان
?

مصرف گاز و برق به‌شدت افزایش یافته است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی