مصدومیت فرمانده پاسگاه منابع طبیعی راور در برخورد با بهره‌برداران غیرمجاز گیاه دارویی | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور، فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در حال ماموریت و گشت‌زنی در منطقه کوهساران مورد حمله بهره‌بردار غیرمجاز گیاه دارویی انغوزه قرار گرفته و دچار مصدومیت شد. هادی صادقی امروز ۱۰ مرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل […]



نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور، فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در حال ماموریت و گشت‌زنی در منطقه کوهساران مورد حمله بهره‌بردار غیرمجاز گیاه دارویی انغوزه قرار گرفته و دچار مصدومیت شد.

هادی صادقی امروز ۱۰ مرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل بالا بودن قیمت و ارزش گیاه دارویی آنغوزه، شرایط به گونه‌ای شده که غارتگران طبیعت برای دستیابی به اهداف خود و سود بیشتر، واهمه‌ای از آسیب‌زدن به ماموران منابع طبیعی و خانواده آنان را ندارند.

به گفته وی، درحال حاضر حال عمومی فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی راور مطلوب است و پس از سیر مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری راور با اشاره به اینکه ضمن دستگیری یکی از بهره‌برداران غیرمجاز، اقدامات قانونی برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان در حال انجام بوده و جلسه اضطراری نیز برگزار شده است، گفت: اداره منابع طبیعی شهرستان با همراهی دستگاه قضایی راور و نیروی انتظامی با عوامل خاطی برخورد قاطع خواهند کرد.

وی بیان کرد: طبیعت‌دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی و … مراتب را با شماره‌گیری کدهای ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است، اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

انتهای پیام


مصدومیت فرمانده پاسگاه منابع طبیعی راور در برخورد با بهره‌برداران غیرمجاز گیاه دارویی

منبع: ایـسنا
? مصدومیت فرمانده پاسگاه منابع طبیعی راور در برخورد با بهره‌برداران غیرمجاز گیاه دارویی