مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود

به گزارش نذیر کرمان از آبادان، فرزانه صادق مالواجرد در اولین سفر خود به خوزستان، شامگاه پنج شنبه یکم شهریور ماه جاری از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و  آخرین وضعیت ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی و نحوه تردد و جابه‌جایی زوار در پایانه مرزی شلمچه را جویا شد. او همچنین طی گفت‌وگو با […]



به گزارش نذیر کرمان از آبادان، فرزانه صادق مالواجرد در اولین سفر خود به خوزستان، شامگاه پنج شنبه یکم شهریور ماه جاری از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و  آخرین وضعیت ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی و نحوه تردد و جابه‌جایی زوار در پایانه مرزی شلمچه را جویا شد.

او همچنین طی گفت‌وگو با مردم و کارکنان پایانه مرزی شلمچه در جریان اقدام های انجام شده و سطح رضایتمندی مردم از خدمات ارایه شده در این گذرگاه مرزی اربعینی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران مستقر در مرز شلمچه اظهار کرد: تمام تلاش همکاران من این است تا جانانه به زوار اباعبدالله خدمت رسانی کنند، البته که در این میان اشکال هایی وجود دارد، پس از ایام اربعین آسیب شناسی های لازم برای رفع مشکل ها و نواقص انجام می شود تا بتوانیم برای سال آینده مشکل ها را به حداقل برسانیم.

صادق مالواجرد اضافه کرد: با توجه به روزهای پایانی و موج بازگشت زوار از کربلا، برای هموطنانمان در سیستم ناوگان کشور مشکل هایی پیش آمده که حتماً و یقیناً برای سال آینده طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که فشار ناوگان فقط بر روی شهرهای مختلف نباشد و موضوع را در مرزها حل و فصل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه امیدواریم در آزمون خدمت به زوار اباعبدالله سربلند بشویم، افزود: امروز با وزرای صمت، نفت و معاون اول رییس جمهور صحبت شد و برای تسهیل تردد زوار طی دو سه روز آینده که اوج بازگشت زایران به کشور است، نیز بخشنامه ایی ابلاغ شد.

لازم به ذکر است که وزیر راه و شهرسازی صبح امروز نیز در سفر به ایلام، در جریان آخرین وضعیت عبور و مرور زایران اربعین حسینی پایانه‌ مرزی برکت و مرز مهران قرار گرفت و پس از آن غروب پنج شنبه ضمن بازید از زیرساخت های مرز چذابه، در نشست ستاد اربعین این پایانه مرزی خوزستان شرکت کرد.(اینجا)

انتهای پیام/


مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود

منبع: بــرنا
? مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود