مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان گفت: با پیگیری این مرکز مشکل حذف لیست بیمه در بازه زمانی ۲۴ ساعت بعد از بارگذاری بدون پرداخت برطرف شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اتاق کرمان؛ عباس عسجدی گفت: بر اساس گزارش تعدادی از فعالان اقتصادی […]



رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان گفت: با پیگیری این مرکز مشکل حذف لیست بیمه در بازه زمانی ۲۴ ساعت بعد از بارگذاری بدون پرداخت برطرف شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی اتاق کرمان؛ عباس عسجدی گفت: بر اساس گزارش تعدادی از فعالان اقتصادی استان مبنی بر اقدام سامانه‌ای تأمین اجتماعی بر حذف لیست‌های ارسالی بیمه، این مورد به قید فوریت در دستور کار مرکز کسب و کار قرار گرفت.

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان افزود: پس از انجام پیگیری و مذاکره با معاونت‌های مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی کشور، دستور اداری شماره ۱۲۳۴/ ۵۰۰۰/ ۱۴۰۳ به تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در دسترس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بند یک این دستور اداری آمده است کلیه واحدهای اجرایی سازمان موظف هستند در مواردی که کارفرمایان مشمول قانون تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه ماهیانه به همراه لیست حقوق و مزد کارکنان شاغل دچار مشکل باشند، لیست ارائه شده از طریق کارفرمایان را با رعایت ماده ۳۶ قانون تامین اجتماعی با پرداخت بخشی از حق بیمه و یا حتی بدون حق بیمه دریافت و به استناد لیست‌های دریافتی و بدون هیچ گونه وقفه در امور جاری کارفرمایان، تمامی تعهدات قانونی را در مقابل بیمه‌شدگان انجام دهند.

عسجدی تصریح کرد: این مرکز با جدیت پیگیر حقوق حقه فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارها در استان است و در این خصوص موضوعات مربوط به ترک فعل مدیران و کارکنان را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان در پایان از فعالان اقتصادی استان دعوت کرد مسائل و مشکلات خود در همه حوزه‌ها را با شماره تلفن چهار رقمی ۳۶۳۲ و یا سامانه ۳۶۳۲.KCCIM.IR در میان بگذارند.

شایان ذکر است؛ تصویر دستور اداری یاد شده در کانال تلگرام و گروه های مرتبط با اتاق کرمان در دسترس است.

انتهای خبر/ طهماسبی


مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد

منبع:آرمـان
? مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد