مشکل تعهد ارزی صادرکنندگان خرما به‌زودی برطرف می‎شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد:معاون تجارت و خدمات وزیر صمت گفت:«مشکل تعهد ارزی به‌عنوان یکی از مطالبه‌های اصلی صادرکنندگان خرما به‌زودی برطرف می‎شود». علیرضا شاه‌میرزایی همچنین اظهار کرد:«افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل بر خرما تاثیر می‌گذارد. رایزنی‌هایی با وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است تا قیمت در این زمینه به‌خوبی کنترل شود». به گزارش فت […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:معاون تجارت و خدمات وزیر صمت گفت:«مشکل تعهد ارزی به‌عنوان یکی از مطالبه‌های اصلی صادرکنندگان خرما به‌زودی برطرف میشود».

علیرضا شاه‌میرزایی همچنین اظهار کرد:«افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل بر خرما تاثیر می‌گذارد. رایزنی‌هایی با وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است تا قیمت در این زمینه به‌خوبی کنترل شود».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو،وی چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه در میز ملی خرما به میزبانی بوشهر افزود:«خرما کالایی صادراتی است که در صورت افزایش قیمت برای حمایت از صادرات،قیمت داخلی آن بالا میرود و اگر هم برای تنظیم بازار داخلی،قیمت اضافه نشود جذابیت صادراتی ندارد».

وی ادامه داد:«وزارت صمت از هرگونه پیشنهاد سازنده و عملی در راستای عرضۀ مستقیم خرما استقبال می‌کند».

شاه‌میرزایی بیان کرد:«یکی از مهم‌ترین ابزارهای فروش،فروشگاه‌های اینترنتی است که با دریافت یک مجوز شرایط برای فعالیت آن‌ها در سراسر کشور فراهم میشود». / الف




مشکل تعهد ارزی صادرکنندگان خرما به‌زودی برطرف می‎شود

منبع:خبر کرمان
?

مشکل تعهد ارزی صادرکنندگان خرما به‌زودی برطرف می‎شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی