مشکل ادامه‌دار قطع تلفن همراه پس از قطع برق در گلباف

به دنبال خاموشی و قطعی شبکه برق، ارتباط کاربران تلفن همراه نیز در گلباف قطع شده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ علی رغم پیگیری‌های زیادی که از طرف مسئولین شهر گلباف جهت رفع مشکل قطع آنتن تلفن همراه صورت گرفته و قول‌هایی که مسئولین شهرستان کرمان داده‌اند، متاسفانه مشکل همچنان پابرجاست […]

به دنبال خاموشی و قطعی شبکه برق، ارتباط کاربران تلفن همراه نیز در گلباف قطع شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ علی رغم پیگیری‌های زیادی که از طرف مسئولین شهر گلباف جهت رفع مشکل قطع آنتن تلفن همراه صورت گرفته و قول‌هایی که مسئولین شهرستان کرمان داده‌اند، متاسفانه مشکل همچنان پابرجاست و باعث نارضایتی اکثر شهروندان گلبافی شده است.

بسیاری از مردم ضمن ابراز گلایه‌مند از این وضعیت، خواستار حل این مشکل شده‌اند و گفتنی است خبرنگار ما این موضوع را در جلسه‌ای پیگیری کرد.

به منظور رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت گلباف، جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام ربانی ریاست شورای اسلامی شهرستان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بابایی فرماندارکرمان، آذری مدیر کل مخابرات استان کرمان به اتفاق نماینده شورای اسلامی شهر گلباف و نماینده بخشداری درسالن ولایت فرمانداری کرمان برگزار شد

در این جلسه مطالبات مردم گلباف در بخش مخابرات توسط نماینده شورای اسلامی شهر گلباف ناصر اسدی پیگیری و مطرح شد که یکی از مهم‌ترین مشکلات، خرابی باطری‌های سایت موبایل است که بعد از قطع برق، شبکه تلفن همراه نیز قطع می‌شود و قرار شد در اسرع وقت مشکل رفع شود.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای فیبر نوری در شهر گلباف تا پایان سال عملیاتی خواهد شد که با انجام این پروژه، مشکلات سرعت اینترنت و خطوط ارتباطی تمامی مشترکین برطرف خواهد شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




مشکل ادامه‌دار قطع تلفن همراه پس از قطع برق در گلباف

منبع:آرمـان
? مشکل ادامه‌دار قطع تلفن همراه پس از قطع برق در گلباف