مشکل آب شرب شهر جیرفت در دهه فجر رفع می شود

کرمان – مدیرعامل آبفا استان کرمان از رفع مشکل آب شهر جیرفت در دهه فجر خبر داد. علیرضا عبادیان در گفتگو با فت فتو بیان کرد: در ۲ بخش آب شهری و روستایی پروژه‌های آبی جیرفت مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و با توجه به اینکه آب چاه‌های جیرفت دارای فلزات سنگین بودند تصفیه […]

کرمان – مدیرعامل آبفا استان کرمان از رفع مشکل آب شهر جیرفت در دهه فجر خبر داد.

علیرضا عبادیان در گفتگو با فت فتو بیان کرد: در ۲ بخش آب شهری و روستایی پروژه‌های آبی جیرفت مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و با توجه به اینکه آب چاه‌های جیرفت دارای فلزات سنگین بودند تصفیه خانه‌ای با ظرفیت ۳۵۷ لیتر بر ثانیه احداث و فاز اول آن با ۲۲۰ لیتر بر ثانیه در مدار قرار گرفت.

علیرضا عبادیان افزود: این تصفیه خانه در دهه فجر افتتاح می‌شود و ۹۰ لیتر در تصفیه خانه حسین آباد تصفیه می‌شود و مردم نگرانی شأن در خصوص آرسنیک رفع می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۶۸۰ روستا در جیرفت بیان کرد: جیرفت از بسیاری از استان‌های کشور تعداد بیشتری روستا دارد و ۱۷۰ روستا در جیرفت فاقد آب مناسب است و به همین دلیل جهاد آبرسانی در روستاهای جیرفت در دستور کار قرار گرفت و قراردادی با قرار گاه امام حسن منعقد شد.

وی افزود: کار با سرعت و کیفیت و پیشرفت ۲۸ درصد در حال انجام است و طی ۳۰ ماه آینده با اعتبار ۱,۱۶۰ میلیارد ریال ۱۴۰ روستا آبرسانی می‌شوند

کد خبر ۵۶۹۰۰۰۲




مشکل آب شرب شهر جیرفت در دهه فجر رفع می شود

منبع: مــهر
? مشکل آب شرب شهر جیرفت در دهه فجر رفع می شود