مشکلی برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور نداریم

استاندار کرمان گفت: علی‌رغم این‌که مناطق صعب‌العبور زیادی در استان کرمان داریم اما مشکلی برای اخذ رأی در این مکان‌ها وجود ندارد. محمدمهدی فداکار در پاسخ به این سئوال خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» مبنی بر این‌که اگر امروز کسی در برابر شما می‌ایستاد و می‌گفت که رأی ندید، از قبل انتخاب شده، شما چه […]



استاندار کرمان گفت: علی‌رغم این‌که مناطق صعب‌العبور زیادی در استان کرمان داریم اما مشکلی برای اخذ رأی در این مکان‌ها وجود ندارد.

محمدمهدی فداکار در پاسخ به این سئوال خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» مبنی بر این‌که اگر امروز کسی در برابر شما می‌ایستاد و می‌گفت که رأی ندید، از قبل انتخاب شده، شما چه پاسخ می‌دادید؛ گفت: این حضور مردم نشان می‌دهد که از قبل انتخاب‌شدگی موضوعیت ندارد.

وی افزود: تجربه تاریخی نشان می‌دهد این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند، این خیل جمعیتی که اکنون نشان می‌دهد به هر که رأی دهند او رأی می‌آورد البته بستگی دارد که اقبال عمومی به سمت چه کسی باشد.
 
استاندار کرمان در ادامه گزارشی از برگزاری انتخابات داد و گفت: انتخابات در استان کرمان در همان دقایق اولیه در ساعت هشت آغاز شد و علی‌رغم این‌که مناطق صعب‌العبور زیادی داریم اما مشکلی برای اخذ رأی در این مکان‌ها وجود ندارد.

فداکار با اشاره به این‌که مجری این انتخابات مردم هستند، بیان کرد: فضای انتخابات و چیدمان نیروها، ناظران کاندیداها، هیأت نظارت و اجرایی مردم هستند و هیچ‌کس حق جانب‌داری ندارد البته فرآیند به‌گونه‌ای است که امکان جانب‌داری وجود ندارد.
 
وی در توصیه به هواداران کاندیداها گفت: درخواست دارم که اجازه دهند که مردم امروز با آرامش رأی دهند، هر فردی در هر جایی کوچک‌ترین ضعف و یا تخلفی دید گزارش دهد تا پی‌گیری و مشکل حل شود.

استاندار کرمان افزود: ۲ هزار و ۴۶۸ صندوق اخذ رای در سطح استان کرمان وجود دارد که از این تعداد هزار و ۴۶۷ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار است.
انتهای خبر/ پسند 
 
 


مشکلی برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور نداریم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشکلی برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور نداریم