مشق عشق جهادگران در جنوب کرمان | اخبار استان کرمان

راه برای جهاد هیچ‌گاه بسته نیست، گروه جهادی شهید باکری رودبار جنوب با برگزاری ۹ مرحله ازدواج آسان ۱۸۰ زوج را به خانه بخت فرستاده است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«نذیر کرمان»؛ جهادگران، انسان‌های پاک و با اخلاصی هستند که با حضور خود در مناطق محروم و خدمات به مردم کم‌برخوردار، نور امید […]




راه برای جهاد هیچ‌گاه بسته نیست، گروه جهادی شهید باکری رودبار جنوب با برگزاری ۹ مرحله ازدواج آسان ۱۸۰ زوج را به خانه بخت فرستاده است.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«نذیر کرمان»؛ جهادگران، انسان‌های پاک و با اخلاصی هستند که با حضور خود در مناطق محروم و خدمات به مردم کم‌برخوردار، نور امید را در دل آن‌ها زنده می‌کنند.

 
نام‌شان جهادگر است، بسیجیانی که سال‌هاست بهترین تفریح‌شان خدمت به مردم مناطق محروم است و از این که در جهت محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم گام بردارند، لذت می‌برند.
 
گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری و غیره ورود پیدا کرده و هرجا که ردی از فعالیت‌های جهادی در آن عرصه بوده، بی‌شک به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسیده است.
 
یکی از این گرو‌ه‌های جهادی گروه شهید باکری شهرستان رودبار جنوب است که با برگزاری ۹ مرحله ازدواج آسان ۱۸۰ زوج را به خانه بخت فرستاده است، این گروه جهادی یکی از برترین گرو‌ه‌های جهادی در ترویج امر ازدواج آسان جنوب کرمان است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشید خاوری در گفتگو با خبرنگار رودبار ما در این رابطه توضیح داد: نهمین مرحله ازدواج آسان در شهرستان رودبار جنوب هم‌زمان با عید غدیر برگزار شد و زوج‌های جوان این برنامه هفته گذشته عازم مشهد مقدس شدند.
 
وی ادامه داد: این زوج‌های جوان بعد از برگزاری مراسم ازدواج آسان که در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد به مشهد مقدس رفتند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
 
مدیر گروه جهادی شهید باکری رودبار جنوب خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن ازدواج آسان، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه است زیرا یکی از دلایلی که جوانان تمایلی به ازدواج ندارند هزینه‌های گزاف جشن عقد و عروسی است.
 
 
توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند
 
خاوری با بیان اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر با کمک خیرین تهیه شده است، گفت: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه و بین دانش‌آموزان تحت پوشش گروه جهادی شهید باکری توزیع شد.
 
 
رئیس مجمع جهادگران رودبار جنوب گفت: خدمت به مردم و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان مردم این سرزمین همواره شعار جهادگران بسیجی بوده است.

گفتنی است، برگزاری جشن ازدواج آسان و توزیع لوازم‌التحریر تنها گوشه‌ای از خدمات گروه جهادی شهید باکری در رودبار جنوب است.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


مشق عشق جهادگران در جنوب کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشق عشق جهادگران در جنوب کرمان