مشترک کهنوجی برنده خوش‌شانس ۱۰۰ میلیونی تومانی | اخبار استان کرمان

جایزه ۱۰۰ میلیونی پویش با انرژی به برنده خوش‌شانس در شهرستان کهنوج اهدا شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ طی مراسمی با حضور مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق جنوب کرمان، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان کهنوج و مدیر امور برق کهنوج، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به قیصر […]



جایزه ۱۰۰ میلیونی پویش با انرژی به برنده خوش‌شانس در شهرستان کهنوج اهدا شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ طی مراسمی با حضور مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق جنوب کرمان، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان کهنوج و مدیر امور برق کهنوج، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به قیصر شهریاری برنده خوش‌شانس پویش با انرژی در کهنوج اهدا شد. 

کیومرث شکوهی مدیر امور برق کهنوج با بیان اینکه ساعات اوج مصرف روز ۱۳ تا ۱۸ و شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است افزود: مشترکان به‌راحتی می‌توانند تنها با استفاده‌ نکردن از وسایل برقی پرمصرف به‌‌ویژه به‌‌صورت هم‌‌زمان در این بازه زمانی و قرار دادن وسایل سرمایشی خود بر روی دمای ۲۴ درجه که دمای رفاه و آسایش است ضمن کاهش مصرف از تحمیل فشار بر شبکه برق‌ رسانی پیشگیری کنند.

وی با اشاره به شدت گرمای هوا گفت: در ایام گرم تابستان مدیریت مصرف برق امری بسیار ضروری بوده و به معنای حفظ سرمایه‌های ملی و صرفه جویی در مصرف برق است.

انتهای خبر/پ


مشترک کهنوجی برنده خوش‌شانس ۱۰۰ میلیونی تومانی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشترک کهنوجی برنده خوش‌شانس ۱۰۰ میلیونی تومانی