مشاور قرآنی کانون پرورش فکری کرمان معرفی شد

پیمان خیرخواه قاری نام‌آشنای کشوری به‌‎عنوان مشاور قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان معرفی شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، پیمان خیرخواه عضو قدیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون قرآن و عترت بسیج دانشجویی، نفر اول مسابقات قرآنی […]



پیمان خیرخواه قاری نام‌آشنای کشوری به‌‎عنوان مشاور قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان معرفی شد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، پیمان خیرخواه عضو قدیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون قرآن و عترت بسیج دانشجویی، نفر اول مسابقات قرآنی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۰، نفر اول مسابقات قرآنی دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور در سال ۹۲، پژوهشگر برتر بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در سال ۹۳، مسئول کانون قرآن و عترت بسیج دانشجویی خراسان رضوی و مسئول بسیج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد از سال ۹۲ تا ۹۴ و … به‌عنوان مشاور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مسائل قرآنی انتخاب شد.

بنابر این خبر، خیرخواه در مراسم معارفه خود در حضور اکبر خدادادی مدیرکل، معاونان و کارشناسان کانون پرورش فکری ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) بیان کرد: من از اعضای قدیم کانون پرورش فکری رفسنجان و کرمان بودم و کتابخانه دوران نوجوانی من از کتاب‌های کانون پر بوده است.

وی افزود: ابزار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هنر است و اگر آموزه‌های قرآن هم در قالب هنری خوب برای بچه‌ها که روح‌شان پر از نرمی و لطافت است ارایه شود قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین مشاور قرآنی کانون کرمان تشریح کرد: بزرگ مربی نظام خلقت خود خداوند هستند و وقتی خداوند خودش را رب‌العالمین معرفی می‌کند بلافاصله واژه ارحم‌الراحمین می‌آید و مهربانی چاشنی کلام می‌شود. این عبارت‌های مهربانانه که در همه مربیان کانون وجود دارد از این منشأ آمده است.

خیرخواه با اشاره به خلاء فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش اضافه کرد: باید تلاش کنیم با سبقه و چهره هنری و تزریق مفاهیم قرآنی این کمبود را جبران کنیم و حتی به در وجود یک نفر رنگ و بوی قرآنی ایجاد کنیم.

انتهای خبر/م
 


مشاور قرآنی کانون پرورش فکری کرمان معرفی شد

منبع:آرمـان
? مشاور قرآنی کانون پرورش فکری کرمان معرفی شد