مشاوران پایتخت‌نشین بلای جان پروژه‌های استانی هستند

فردای‌کرمان – گروه جامعه: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مشاوران پروژه‌های استانی که در پایتخت مستقر هستند،گفت:«از معضلات ما در شهرستان این مشاورانی هستند که پول می‌گیرند اما خدمتی ارائه نمی‌دهند». شهباز حسن پور ۲۳ بهمن‌ماه در جریان نشست مسئولان شهرستان بردسیر با حضور سرپرست سازمان مدیریت […]

فردایکرمان – گروه جامعه: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مشاوران پروژه‌های استانی که در پایتخت مستقر هستند،گفت:«از معضلات ما در شهرستان این مشاورانی هستند که پول می‌گیرند اما خدمتی ارائه نمی‌دهند».

شهباز حسن پور ۲۳ بهمن‌ماه در جریان نشست مسئولان شهرستان بردسیر با حضور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان افزود:«یکی از بلاهای طرح‌ها،مشاورانی هستند که در مرکز مستقرند و دفتری در شهرستان ندارند».

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه پیگیریم تخصیص اعتبارات دولتی امسال به ۱۰۰ درصد برسد،ادامه داد:«دولت اعلام کرده بالای ۲۰ درصد از طرح‌های مصوبات سفر رئیس‌جمهور در استان‌ها انجام شده در حالی که به گفتۀ مدیران مسکن و شهرسازی،طرح منظومه‌های روستایی در بردسیر پیشرفتی نداشته و در حد انتخاب مشاور باقی مانده است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از فت فتو کرمان،حسن‌پور همچنین با اشاره به حذف بردسیر از طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد:«جایی در استان کرمان بدتر از بردسیر نداریم زیرا ریالی در بخش آبرسانی این شهرستان هزینه نشده است».

وی با بیان اینکه آب بردسیر به خانه‌های آنچنانی و ویلاها در دیگر شهرستان‌ها می‌رود درعین حال افزود:«از زمانی نماینده شدم نگذاشتم یک قطره آب این شهرستان منتقل شود و پیگیر انتقال آب از خلیج فارس به بردسیر نیز هستیم».

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک‌های بردسیر ۱۰۰ درصد تعطیل هستند،گفت:«هیچ بانکی در این شهرستان حتی وام ۵۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت نمی‌کند و فقط بانک رسالت در این شهرستان فعالیت دارد».

حسن‌پور بیان کرد:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بخش خصوصی شهرستان بردسیر را حمایت کند،زیرا سیستم خشک اداری در این شهرستان حاکم است و امیدوارم انقلاب اداری در کشور صورت گیرد». /پ

 

 

 




مشاوران پایتخت‌نشین بلای جان پروژه‌های استانی هستند

منبع:خبر کرمان
?

مشاوران پایتخت‌نشین بلای جان پروژه‌های استانی هستند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی