مشاهده ۴ قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ کهنوج | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج از مشاهده چهار قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ این شهرستان خبر داد. هادی جلالی امروز ۳۱ مرداد ماه در تشریح این خبر گفت: ۱۵ مردادماه چهار قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ شهرستان کهنوج مشاهده شده است. به گزارش نذیر کرمان، […]



نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج از مشاهده چهار قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ این شهرستان خبر داد.

هادی جلالی امروز ۳۱ مرداد ماه در تشریح این خبر گفت: ۱۵ مردادماه چهار قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ شهرستان کهنوج مشاهده شده است.

به گزارش نذیر کرمان، خرس سیاه آسیایی یا خرس ماه یا خرس سینه‌سفید گونه‌ای خرس در اندازه متوسط است که روی قفسهٔ سینه‌اش لکه سفیدی به علامت V نقش بسته‌است. 

این خرس به‌خوبی برای زندگی بر روی درخت انطباق یافته و در مناطق وسیعی از جنوب آسیا، شمال شرق چین، خاورمیانه، روسیه و ژاپن زیست می‌کند. 

آی‌یوسی‌ان این حیوان را در فهرست گونه‌های در خطر انقراض و در ردهٔ آسیب‌پذیر قرار داده‌ که بیشتر به‌دلیل جنگل‌زدایی و شکار این جانور برای استفاده از برخی اعضای بدن اوست.

انتهای پیام


مشاهده ۴ قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ کهنوج

منبع: ایـسنا
? مشاهده ۴ قلاده خرس سیاه آسیایی در ارتفاعات کوه سرخ کهنوج