مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌های ملی و جهانی است. سردار ناصر فرشید امروز ۱۴ تیرماه در جلسه توجیهی انتخابات کارکنان وظیفه شهرستان کرمان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری نشانگر حضور همیشگی پلیس در صحنه و نمایانگر اقتدار خادمان […]



نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌های ملی و جهانی است.

سردار ناصر فرشید امروز ۱۴ تیرماه در جلسه توجیهی انتخابات کارکنان وظیفه شهرستان کرمان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری نشانگر حضور همیشگی پلیس در صحنه و نمایانگر اقتدار خادمان نظم و امنیت است.

وی افزود: پلیس در همه بحث‌ها باید آگاهی لازم را داشته باشد چراکه دشمن چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی در تلاش است تا ناامیدی را در دل مردم بیندازد که در این حماسه حضور نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: بنا به تاکیدی که فرمانده انتظامی کل کشور داشته‌اند، حضور حداکثری مردم در انتخابات باید همراه با هوشیاری و آمادگی پلیس باشد که در این راستا با عوامل سپاه، بسیج و جامعه اطلاعاتی جلسات تعاملی زیادی داشتیم و این همراهی و همکاری بحمدالله همیشه بین پلیس، سپاه و بسیج بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات باید باعث وحدت در جامعه شود، اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌های ملی و جهانی است.

فرشید ضمن تأکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت انتخابات گفت: افزایش احساس امنیت و ایجاد همکاری و اعتماد مردم به پلیس با مشارکت دادن مردم در تولید امنیت میسر خواهد بود و اعتماد مردمی به پلیس سرمایه ارزشمندی برای مجموعه انتظامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام


مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است

منبع: ایـسنا
? مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است