مشارکت مردم در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: حضور و رای مردم در انتخابات، قطعاً رای به نظام جمهوری اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: باتوجه‌به اینکه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در انتخابات هشتم تیرماه رای مورد نظر را به‌دست نیاوردند، […]



رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: حضور و رای مردم در انتخابات، قطعاً رای به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: باتوجه‌به اینکه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در انتخابات هشتم تیرماه رای مورد نظر را به‌دست نیاوردند، انتخابات به‌دور دوم کشیده شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تأکید کرد: مردم پای صندوق‌های رای و رای به نامزد اصلح، امری ضروری و لازم است؛ چراکه مشارزکت مردم در انتخابات و حضور انان پای صندوق‌های رای، پشتوانه مردمی برای فرد منتخب خواهد بود تا بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد؛ بنابراین مردم باید حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: حضور و رای مردم به نامزدهای ریاست جمهوری، قطعاً رای به نظام جمهوری اسلامی است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تأکید داشتند که شرکت در انتخابات، رای به جمهوری اسلامی است؛ بنابراین ما که نظامر ا قبول داریم و از این نظام و انقلاب دفاع کرده‌ایم و در این راه شهید داده‌ایم، باید در امر مهم انتخابات شرکت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور تصریح کرد: دشمن می‌داند که ملت ایران، حامی جمهوری اسلامی و نظام هستند و بارها دیده و شنیده‌ایم که بدخواهان می‌گویند که این اجتماعاتی که نشان می‌دهد، مردم حضور دارند، واقعی نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه رای مردم تعیین‌کننده است که چه اندازه به نظام وفادار هستند، عنوان کرد: مردم شریف و نجیب ایران اسلامی در روز پانزدهم تیرماه در انتخابات شرکت کنند و بدانند که این رای به‌عنوان پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است و این امر مهم، موجب قدرت بیشتر نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب می‌شود تا تصمیم‌گیران با قدرت بیشتری بتوانند در مقابل توطئه‌های دشمن قرار بگیرند؛ بنابراین مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با مشارکت گسترده در انتخابات پانزدهم تیرماه، با بصیرت و مشورت با اهل فکر، کاندیدای مدنظر خود را انتخاب کنند.

انتهای خبر/م


مشارکت مردم در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشارکت مردم در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است