مشارکت قریب به ۴۶ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: میزان مشارکت در سطح استان کرمان قریب به ۴۶ درصد بوده که شهرستان رابر، بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است و روز گذشته هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته‌ایم. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ رحمان جلالی ظهر امروز در نشست خبری انتخابات ضمن تشکر و قدردانی […]



رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: میزان مشارکت در سطح استان کرمان قریب به ۴۶ درصد بوده که شهرستان رابر، بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است و روز گذشته هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ رحمان جلالی ظهر امروز در نشست خبری انتخابات ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و مردم در پیشبرد انتخابات روز گذشته گفت: از یک میلیون و ۷۰ هزار و ۲۸۶ رای مأخوذه که این آرا، مجموع آرا صحیح و باطل ماخوذه است و همچنین با تعداد واجدین شرایط در سطح استان که ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر بوده، تعداد آرا نامزدهای ریاست جمهوری به شرح زیر است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: سعید جلیلی ۴۷۷ هزار و ۵۸۹ رای، نفر اول در سطح استان رای کسب کرده، یعنی  ۴۵ درصد آرا، مسعود پزشکیان ۳۲۹ هزار و ۴۷۰ رای، نفر دوم در سطح استان رای کسب کرده یعنی ۳۱ درصد آرا، محمدباقر قالیباف ۲۱۵ هزار و ۸۹۲ رای، نفر سوم در سطح استان رای کسب کرده  یعنی ۱۹.۶ درصد آرا و مصطفی پور محمدی ۸ هزار و ۵۱۳ رای، نفر چهارم در سطح استان رای کسب کرده یعنی ۰.۸ درصد آرا را توانسته است از آن خود کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز کرد: در کل کشور از جمع آرا شمارش‌شده تعداد آرا صحیح ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای بوده است که از این تعداد مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱، سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای، محمدباقر قالیباف ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ رای را کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در سطح استان کرمان قریب به ۴۶ درصد بوده که شهرستان رابر، بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است و روز گذشته هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته‌ایم.

انتهای خبر/م


مشارکت قریب به ۴۶ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات

منبع:آرمـان
? مشارکت قریب به ۴۶ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات