مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهید سلیمانی است

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: شهید سلیمانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد و حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رای دادن، ادای دین کنیم. به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی صبح چهارشنبه اظهار کرد: به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، هر کس […]



کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: شهید سلیمانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد و حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رای دادن، ادای دین کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی صبح چهارشنبه اظهار کرد: به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، هر کس هرطور که می‌تواند باید با جهاد تبیین جهت تحقق مشارکت حداکثری فعالیت کند.

وی افزود: شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد و حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی دادن، ادای دین کنیم.

عمرانی بیان کرد: وگرنه در دنیا و آخرت مدیون خون شهدا خواهیم بود و جوابی در پیشگاه خداوند عالم نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد سپس تصریح کرد: دستگاه قضائی در راستای حفظ و حراست از آرای مردم به عنوان یک حق الناس، برخورد قاطع با جرایم انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده است.

عمرانی تاکید کرد: این جرایم با اولویت خرید و فروش آرای مردم است و در صورت احراز چنین جرمی مرتکبین بازداشت خواهند شد.

وی از مردم خواست همچون گذشته در کنار مرجع قضائی باشند و در صورتی که اخبار و مستنداتی مبنی بر خرید و فروش رأی به دست آوردند، بلافاصله برای پیگیری به دادستانی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در پایان گفت: امیدوارم همچون گذشته شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان عنبرآباد باشیم.

کد خبر ۶۱۵۵۲۷۹


مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهید سلیمانی است

منبع: مــهر
? مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به شهید سلیمانی است