مشارکت بالا باعث استحکام نظام می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد بر اعتبار کشور افزوده می‌شود.  حجت‌الاسلام مجتبی حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات و حماسه بزرگ حضور مردم در پای صندوق رأی، با دو پیش شرط […]



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد بر اعتبار کشور افزوده می‌شود.

 حجت‌الاسلام مجتبی حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات و حماسه بزرگ حضور مردم در پای صندوق رأی، با دو پیش شرط مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح محقق می‌شود.

 
 
وی افزود: مشارکت بالا باعث استحکام نظام می‌شود و هرچه مشارکت بیشتر باشد، اعتبار کشور نیز افزایش خواهد یافت.
 
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان در سپاه افزود: همگان باید با مشارکت حداکثری خود فرد ولایی، اصلح، انقلابی و توانمند را انتخاب کنند تا در مسائل و رفع مشکلات جامعه تأثیرگذار باشد.
 
مجتبی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز و پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در یک آزمون بزرگ قرار دارد که همه در این زمینه مسئولیت داریم، و شرکت مردم در تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم چنین کسی را برای کشور لازم دارند.
 
انتهای خبر/ کوهبنانی


مشارکت بالا باعث استحکام نظام می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشارکت بالا باعث استحکام نظام می‌شود