مشارکت اولین مسئله انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دو مسئله در انتخابات بسیار مهم است که مسئله اول حضور و مشارکت است. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» بر اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: دو مسئله در انتخابات بسیار مهم است که مسئله اول حضور […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دو مسئله در انتخابات بسیار مهم است که مسئله اول حضور و مشارکت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» بر اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: دو مسئله در انتخابات بسیار مهم است که مسئله اول حضور و مشارکت است.
 
وی ادامه داد: مشارکت دو پیام دارد که اولین پیام این است که هر ایرانی در سرنوشت خود تاثیرگذار و برایش آینده کشور مهم است و پیام دیگر مشارکت این است که هم‌دلی، هم‌راهی و اقتدار کشور را به بیگانگان به تصویر می‌کشاند.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان کرد:  نکته دوم انتخاب اصلح است این‌که افرادی مطالعه کافی برای انتخاب اصلح کرده باشند تا با انتخاب اصلح نتیجه انتخابات پیروزی مردم و اقتدار کشور را به‌دنبال داشته باشد.
 
علیدادی سلیمانی بیان کرد: طبق قانون بعد از شهادت رئیس جمهور (شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی) امروز شاهد انتخابات پرشور هستیم و امیدورایم که مردم در این انتخابات پیروز شوند.
انتهای خبر/ پسند
 


مشارکت اولین مسئله انتخابات است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مشارکت اولین مسئله انتخابات است