مشارکت، اتحاد و صداقت، زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است

کرمان_ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:مشارکت اتحاد و صداقت زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است. به گزارش نذیر کرمان، احمد علی مقدم، در یادداشتی که برای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشته آورده است: انتخابات، بزرگترین نوسازی و تحول در سیستم مدیریتی و دیپلماسی کشور است و رئیس جمهور نیز دومین […]



کرمان_ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:مشارکت اتحاد و صداقت زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است.

به گزارش نذیر کرمان، احمد علی مقدم، در یادداشتی که برای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشته آورده است: انتخابات، بزرگترین نوسازی و تحول در سیستم مدیریتی و دیپلماسی کشور است و رئیس جمهور نیز دومین مقام کشور و اولین مقام اجرایی کشور است که با رأی مردم انتخاب می‌شود که در نتیجه هزاران وزیر، مدیر، استاندار، شهردار و… بواسطه این انتخاب سرنوشت ساز تعیین می‌شوند، لذا از این رو انتخاب رئیس جمهور بسیار حائز اهمیت است.

رأی دادن علاوه بر اینکه یک حق قانونی است، یک تکلیف شرعی و واجب عینی نیز هست که لازم است همه با دعوت یکدیگر در این صحنه اقتدار آفرین و مسابقه خدمت حضور گسترده داشته باشند.

همچنین مهم‌ترین مساله در باب انتخابات طبق تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری ابتدا مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و سپس انتخاب اصلح بر اساس معیارهای معظم له است. ملت بصیر و متحد ما باید با تحقیق و وسواس زیاد نامزد اصلح را انتخاب کنند تا به رسالت شأن مبنی بر ادای دین خون شهدای خدمت عمل کرده باشند.

همچنین نامزدها ضروری است برای رسیدن به منصب ریاست جمهوری، اقتدار، شرف و توانمندی‌های کشور را زیر سوال نبرند و دست از تخریب و توهین بردارند تا سبب دو قطبی شدن جامعه نشوند؛ زیرا مشارکت، اتحاد و صداقت، زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است که ضروری است این امور هر چه بیشتر برای کوری اجانب به رخ جهانیان کشیده شود.

همچنین حضور حداکثری نشانه اقتدار ملی است و مردم باید از دو دستگی، تفرقه، دوقطبی، تخریب نمایندگان و دعواهای حزبی پرهیز کنند و ملت باید بیش از پیش هوشیار باشند و با ایجاد فضایی آرام و با بصیرت هرچه بیشتر نامزدی را انتخاب کنند که همانند شهید جمهور خادم، مردمی و خستگی ناپذیر باشد.

انتخاب نامزد اصلح، انتخاب بر اساس معیارهای شناخت اصلحی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده‌اند به طوری که ایشان در فرمایشات اخیر خویش فرمودند: کاندید اصلح باید به مبانی انقلاب اعتقاد قلبی داشته و کارآمد باشد و کارآمدی یعنی شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد و توانایی کار کردن داشته باشد همچنین استفاده از همکاران خوب، چشم نداشتن به خارج از مرزها، آویزان قدرت‌های دنیا نبودن و به کار گیری همه ظرفیت‌های کشور از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب شخص با کفایت و صالح است و معیارها و شاخصه‌هایی که حضرت امام خامنه‌ای فرمودند بیشتر مشمول نامزد ریاست جمهوری، سعید جلیلی می‌شود لذا توصیه می‌کنم ملت فهیم ایران به وی رأی دهند.

کارنامه و عملکرد هر نامزد، بهترین راه تشخیص اصلح است و انقلابی بودن به عمل گرا بودن است، نه به شعار گرایی صرف و دادن وعده‌های دروغین؛ بنابراین نامزد اصلح کسی است که سیاه نمایی نکند و کارنامه او تائید کننده حرف‌های او و هم حزبی‌هایش باشد.

همچنین یکی از موارد تشخیص اصلح، عملکرد هم حزبی‌های او در دوره‌های گذشته و کارنامه آن حزب است که چه خدماتی به کشور، مردم و انقلاب کرده‌اند و چقدر مطیع رهبری بوده‌اند و در جهت برآورده کردن مطالبات ایشان در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب قدم برداشته‌اند و به رشد تولید و خودکفایی داخلی کمک کرده‌اند.

ملت فهیم باید با انتخاب دولت خدمتگزار و مردمی راه شهدای خدمت را ادامه دار کنند. همچنین رأی ملت امانتی بزرگ نزد رئیس جمهور منتخب مردم است که لازم است بعد از رسیدن به منصب ریاست جمهوری به شعارهای خود عمل کرده و با کنترل تورم و گرانی‌ها سبب رونق اقتصادی و معیشتی محسوس در زندگی مردم شود.

همچنین از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نخبگان داخلی به نحو احسنت استفاده کند و همچون شهید جمهور، آیت الله رئیسی مرد حضور در میدان مشکلات باشد و از نزدیک درد مردم را ببیند و برای حل مشکلات جامعه تلاش جهادی کند.

در شرایط فعلی، حضور در دور دوم انتخابات از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار است، چراکه حساسیت انتخاب اصلح چند برابر شده است و هم اینکه دشمنان این نظام و انقلاب به مشارکت ملت ما چشم دوخته‌اند. بنابراین آنچه که در روز جمعه پیش رو مهم است حضور گسترده و تجلی حماسه آفرینی ملت با انتخاب شایسته و کارآمد است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است. کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند، اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.

ملت با بصیرت ایران اسلامی همواره در میدان و صحنه‌های مهم کشور حضور میلیونی داشته‌اند و با حماسه آفرینی در صحنه‌های مختلف از نظام، انقلاب و لایت فقیه حمایت کرده‌اند و این بار نیز از مردم همیشه در صحنه دعوت می‌کنیم تا باری دیگر روز جمعه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری متحدتر و پر شورتر از قبل در صحنه حاضر شوند و مشتی محکم به دهان استکبار و استعمار جهانی بزنند و سبب عزت، استقلال، سربلندی کشور و ناکامی دشمنان شده و حماسه‌ای جهانی خلق کنند.

کد خبر ۶۱۵۵۸۴۷


مشارکت، اتحاد و صداقت، زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است

منبع: مــهر
? مشارکت، اتحاد و صداقت، زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات است